Toon posts:

Powerconnector ATI GL V5100 128MB PCI-E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb momenteel een probleem!

Enkele maanden geleden heb ik 2x HP ATI GL V5100 128MB PCI-E gekocht bulk, na installatie werkte deze kaarten prima. Echter hebben we laatst op alle systemen een benchmark test gedaan om te kijken of de prestaties van alle systemen nog voldoende waren.

De 2x V5100 kaarten van HP presteerde niet goed, na het één en ander uitgezocht te hebben bleek dat de videokaarten niet voldoende stroom te krijgen en hierdoor onder de maat presteerde.

Nu zit er een extra powerconnector op de videokaart echter van een vreemd formaat ( kabels hiervoor waren standaard niet mee geleverd )

Foto's: http://www.gijsdebeer.nl/temp/

Wellicht zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik aan deze kabels kom ? of misschien weet iemand hoe deze aansluitingen/kabels genoemd worden...

Alvast bedankt!

Marchel P.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hoe kom je erbij dat dat een power connector is :?

Oslik blyat! Oslik!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is gewoon een 2e connector voor een fan; geen idee of sommige aftermarket fans 2 aansluitingen nodig hebben.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:51:
Hoe kom je erbij dat dat een power connector is :?
Ik was inderdaad ook van mening dat dit geen powerconnector is echter blijft de klant die de kaart heeft besteld uiteindelijk er op hameren dat het een powerconnector is.

En dat hij deze kaart ook in andere systemen heeft zitten en hierbij wil een dergelijke kabel aangesloten zit.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:19:En dat hij deze kaart ook in andere systemen heeft zitten en hierbij wil een dergelijke kabel aangesloten zit.
Misschien dat de klant zo aardig is om dat na te lopen waar die kabel vandaan komt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:24:
[...]

Misschien dat de klant zo aardig is om dat na te lopen waar die kabel vandaan komt?
Inderdaad!,...

Ik ga eerst wel eens verder informeren, aangezien we zo niet veel verder komen.

In ieder geval bedankt voor de support!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:33

Haan

dotnetter

Ik heb even een beetje zitten googelen, maar volgens mij is die connector voor stereo 3D.
Een powerconnector zal het iig niet zijn ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Haan schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:36:
Ik heb even een beetje zitten googelen, maar volgens mij is die connector voor stereo 3D.
Een powerconnector zal het iig niet zijn ;)
ahh.. bedankt!

Dan heeft mijn klant het toch niet correct!...
Pagina: 1