Hallo,
Ik loop tegen een probleem aan met Backup Exec 10d en ik kan zo met google niets vinden.
Ook de forums van BE beschrijven mijn probleem niet.
Het gaat om het volgende:
Ik heb 3 mediasets.
Mediaset 1 bevat tape 1 en tape 2
Mediaset 2 bevat tape 3 en tape 4
Mediaset 3 bevat tape 5.
Deze tapes zitten in een Robotic library waar 8 tapes in kunnen.
Job 1 moet op mediaset 1
Job 2 moet op mediaset 2
Job 3 moet op mediaset 3
Ik heb de jobs zo aangemaakt dat bovenstaande het geval zou moeten zijn.
De eerste dag gaat dit goed en pakt hij netjes bij job 1 tape 1 en 2 en bij job 2 tape 3 en 4 en bij job 3 tape 5.
Daags erna loopt dit niet meer goed en verplaatst hij uit zichzelf tapes naar andere mediasets!?
Dit is elke dag anders. Nu bv zit in mediaset 1 tape 1 en tape 4, in mediaset 2 tape 2 en een van de lege ongelabelde tapes die niet in een mediaset zat en in mediaset 3 tape 3 en tape 5?!
Hoe kan het dat hij zelf tapes verplaatst naar andere mediasets en dus ook elke dag de jobs op andere tapes backupped?
Is er iemand die iets soortgelijks heeft gehad of misschien een tip heeft waar ik het probleem in moet zoeken?
De server is geinstalleerd met windows 2003 inclusief alle updates etc. Ook backup exec 10d is helemaal up to date
Ik loop tegen een probleem aan met Backup Exec 10d en ik kan zo met google niets vinden.
Ook de forums van BE beschrijven mijn probleem niet.
Het gaat om het volgende:
Ik heb 3 mediasets.
Mediaset 1 bevat tape 1 en tape 2
Mediaset 2 bevat tape 3 en tape 4
Mediaset 3 bevat tape 5.
Deze tapes zitten in een Robotic library waar 8 tapes in kunnen.
Job 1 moet op mediaset 1
Job 2 moet op mediaset 2
Job 3 moet op mediaset 3
Ik heb de jobs zo aangemaakt dat bovenstaande het geval zou moeten zijn.
De eerste dag gaat dit goed en pakt hij netjes bij job 1 tape 1 en 2 en bij job 2 tape 3 en 4 en bij job 3 tape 5.
Daags erna loopt dit niet meer goed en verplaatst hij uit zichzelf tapes naar andere mediasets!?
Dit is elke dag anders. Nu bv zit in mediaset 1 tape 1 en tape 4, in mediaset 2 tape 2 en een van de lege ongelabelde tapes die niet in een mediaset zat en in mediaset 3 tape 3 en tape 5?!
Hoe kan het dat hij zelf tapes verplaatst naar andere mediasets en dus ook elke dag de jobs op andere tapes backupped?
Is er iemand die iets soortgelijks heeft gehad of misschien een tip heeft waar ik het probleem in moet zoeken?
De server is geinstalleerd met windows 2003 inclusief alle updates etc. Ook backup exec 10d is helemaal up to date