Heb sinds vrijdag de Asus V7700 GTS deluxe tv 32 mb ddr, 3d bril enz. - noem maar op, alls erop en eraan - in mijn computertje hangen. Hij doet het eigenlijk wel, maar alleen aan het begin van de dag (als ie aangezet wordt [=P) lijkt het wel dat ie op gang moet komen sind die kaart erin zit.
Hij piept een seconde of 2 en doet nix. Staat me iets van bij dat dat betekent dat er iets niet lekker zit met het agp-slot, zou kunnen? Kheb een Aopen HQ-08 kast met dikke voeding dus voedingproblemen kunnen het niet zijn toch? Anyway, als ik de computer een minuut of 5 aan laat staan (terwijl ie nix doet eigenlijk), zet hem dan uit en doe hem weer aan; DOET IE HET!
Zeer maf, iemand ervaring mee of weet iemand wat het kan zijn?
Mijn systeempje:
Abit KT7-RAID
Tbird 900 @ 1000 mHz
448 mb ram (133 en 100 mhz door elkaar)
Maxtor 20 gb + Maxtor 27 gb.
A-open cdrom, Plexwriter (her)fikker,
Alles in een flinke A-Open HQ-08 toren.
En oh ja, die AGP ASUS v7700 GTS deluxe tv natuurlijk!
D'r zitten wel aardig wat coolers in te blazen (op hd's van 3dfx, mobo, voeding, asus v7700), maakt dat wat uit?
Hij piept een seconde of 2 en doet nix. Staat me iets van bij dat dat betekent dat er iets niet lekker zit met het agp-slot, zou kunnen? Kheb een Aopen HQ-08 kast met dikke voeding dus voedingproblemen kunnen het niet zijn toch? Anyway, als ik de computer een minuut of 5 aan laat staan (terwijl ie nix doet eigenlijk), zet hem dan uit en doe hem weer aan; DOET IE HET!
Zeer maf, iemand ervaring mee of weet iemand wat het kan zijn?
Mijn systeempje:
Abit KT7-RAID
Tbird 900 @ 1000 mHz
448 mb ram (133 en 100 mhz door elkaar)
Maxtor 20 gb + Maxtor 27 gb.
A-open cdrom, Plexwriter (her)fikker,
Alles in een flinke A-Open HQ-08 toren.
En oh ja, die AGP ASUS v7700 GTS deluxe tv natuurlijk!
D'r zitten wel aardig wat coolers in te blazen (op hd's van 3dfx, mobo, voeding, asus v7700), maakt dat wat uit?