Amiga emulatie: wokbench quitten en sounds opnemen

Pagina: 1
Acties:

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:15

Deathchant

Don't intend. Do!

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Multiboot Amiga Emulator op DVD (Amiga Tribute II incorporating WinUAEX) met echt bijna alle amiga games. Ik moet een workbench (linux) opstarten en dan een spel selecten. Ik ben dus helemaal weg van Mortal Kombat 1 en ik weet hoe ik een game nu moet quitten met F10 dus. Maar ik weet dus niet hoe ik dan uit de workbench kan gaan. Nergens een linuxoptie of wat anders. Ik moet echt ALT TAB doen en via de taskmanager het proces killen.

Het is een DVD waar alles op geladen wordt. Ik zie dan in windows ook dat het 99% CPU load heeft. Een tweede probleem is dat ik alle sounds van mortal kombat wil opnemen door op de achtergrond in windows cooledit pro op record te zetten. Maar als ik dan ingame alle sounds afspeel (10 minuten) dan heeft ie maar 58 seconde opgenomen en verspringt alle sound. Waarschijnlijk komt dat door die 99% CPU load.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Topicstarter
Ik heb de complete DVD zojuist op de harde schijf gezet. het scheelt IETS in performance, maar wederom het verspringen van het geluid...

Heeft iemand een idee hoe ik de workbench kan afsluiten zonder in de taskmanager het proces te killen en weet iemand hoe ik anders alle sounds van bijvoorbeeld Mortal Kombat 1 kan opnemen, of kan bemachtigen op WAV formaat?

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Topicstarter
Het is me al gelukt.

Gewoon dvd erin gedaan, cooledit pro op de achtergrond laten lopen en klaar. Ik had het voorheen op de laptop gedaan, waarbij het niet lukte (langzamere CPU enz).
Quitten van een workbench gaat dus niet zomaar. Gewoon ALT TAB en proces killen.

Ik beveel aan om de complete dvd op de HDD te kopieren. Als je een HT CPU of dualcore hebt moet je al geen last hebben van het 'rare' opnemen van de geluiden.

Topic.status = 'close'