{XP sp2 en Nav2003} Probleem met Beveiligingscentrum

Pagina: 1
Acties:

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-03 06:46

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb gister een herinstallatie van XP gedaan.
Meteen SP2 erop gezet, daarna Norton Antivirus 2003.

Normaal kon ik dan een WMI update downloaden zodat het bev.centrum van sp2 mijn Norton herkende.

Nu herhaal ik al verschillende malen LiveUpdate van NAV, maar ik kan die WMI Update nergens meer vinden, waardoor ik nu telkens een ballonetje krijg met de melding dat de pc een risico loopt.

Is die update ergens los te downloaden? Want volgens mij ondersteunt Symantec NAV2003 niet meer ofzo.

Heb al op Google gezocht en hier, maar nergens een recent topic te vinden hierover.

Enige manier is nu om die melding uit te zetten. Heb ik nu gedaan, maar zou het graag weer zoals voorheen hebben.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

freddyathlon schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:51:
Ik heb gister een herinstallatie van XP gedaan.
Meteen SP2 erop gezet, daarna Norton Antivirus 2003.

Normaal kon ik dan een WMI update downloaden zodat het bev.centrum van sp2 mijn Norton herkende.

Nu herhaal ik al verschillende malen LiveUpdate van NAV, maar ik kan die WMI Update nergens meer vinden, waardoor ik nu telkens een ballonetje krijg met de melding dat de pc een risico loopt.

Is die update ergens los te downloaden? Want volgens mij ondersteunt Symantec NAV2003 niet meer ofzo.

Heb al op Google gezocht en hier, maar nergens een recent topic te vinden hierover.

Enige manier is nu om die melding uit te zetten. Heb ik nu gedaan, maar zou het graag weer zoals voorheen hebben.

Verwijderd

Je kunt toch in het beveiligheidscentrum aangeven dat je zelf al een virusscanner beheer.