hallo,
ten eerste,
ik heb al het een en ander op gezocht over dit onderwerp maar ik ken er gewoon niet wijzer uit worden sorry alvast voor mijn ontwetenheid.
Ik wil thuis een server van TS draaien. Nu lukte me dat normaal altijd wel maar ik ben sinds kort overgestapt naar een andere modem.
ik gebruik nu de speedtouch 510
het probleem is dat als ik een server start dat ik zelf wel ken inloggen op me server , maar me maten kunnen dat niet
nou ben ik er wel al achter gekomen dat het wat heeft temaken met poorten
maar als ik die forums lees over dit onderwerp ken ik er echt gewoon niet wijzer van worden
Als jullie screenshots nodig hebben om voor bepaalde info dan wil ik die wel even maken
Me vraag is (als het temaken heeft met poorten)
hoe moet ik die open zette?
en waar?
ps ik heb me firewal uitstaan zelfs die van windows zelf.
Als jullie me zouden kunnen helpen harstike bedankt alvast.
ten eerste,
ik heb al het een en ander op gezocht over dit onderwerp maar ik ken er gewoon niet wijzer uit worden sorry alvast voor mijn ontwetenheid.
Ik wil thuis een server van TS draaien. Nu lukte me dat normaal altijd wel maar ik ben sinds kort overgestapt naar een andere modem.
ik gebruik nu de speedtouch 510
het probleem is dat als ik een server start dat ik zelf wel ken inloggen op me server , maar me maten kunnen dat niet
nou ben ik er wel al achter gekomen dat het wat heeft temaken met poorten
maar als ik die forums lees over dit onderwerp ken ik er echt gewoon niet wijzer van worden
Als jullie screenshots nodig hebben om voor bepaalde info dan wil ik die wel even maken
Me vraag is (als het temaken heeft met poorten)
hoe moet ik die open zette?
en waar?
ps ik heb me firewal uitstaan zelfs die van windows zelf.
Als jullie me zouden kunnen helpen harstike bedankt alvast.