GF stats page?

Pagina: 1
Acties:

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
De stats page van GF is weer up.
Nu heet DPC weer 1408 (team#) en alle aliassen zijn weer veranderd in de gedeeltelijk afgeschermede emailadressen. Voor de stats is het onze eerste dag en hebben we iets van 42 members. Der is dus lijkt me wat mis nog.
Heeft er iemand enig idee of dit nog veranderd gaat worden? Of zijn de stats gewoon weer brak en gaan we vanaf hier verder. :(
[conspiracy theory mode]
Of is het een lame axie van concurenten die ons vrezen en hiermee proberen te ontmoedigen ;)
[/conspiracy theory mode]

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Waarschijnlijk geen goede backup, zoals al eerder is gebeurt. De vorige keer waren ze ons zelfs helemaal kwijt.

Dat betekend dat ik iig geen gammaflux meer ga doen, hier word je toch helemaal knetter van. Een stelletje heikneuters zijn het. Professionaliteit kennen ze blijkbaar niet.

• KeX
Ja das dus ook mijn eerste reaxie. Maar volgens mij (een beetje paranoide ben ik wel) zijn er van de andere teams (uiteraard process tree) wel gewoon gegevens.
Probeer het nog wel.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

er zijn nogal wat probleempjes geweest de afgelopen week daaro, ben al blij dat ze het meeste weer hebben.. :)

edit:

kheb al een mailtje gestuurd en reply gehad dat ons team snel zal worden hernoemd tot Dutch Power Cows, dan kunnen we weer door, want we waren goed op weg :7

• KeX
De draad op TA van dit weekend had ik gemist. Verklaard wel het 1 en ander.