Ik ben op zoek naar een goede (snelle, niet al te dure) optie om foto's online op te slaan, voor familie, vrienden, etc. Nu heb ik even in het rond gekeken, en verschillende diensten gezien.
De verschillende opties zijn:
* open-source gallery-pakketje op mijn eigen hosting-account bij m'n hostingprovider
* een dienst als www.flickr.com
* een abo op tweakers.net
Ik neig ernaar om voor $ 24,95 een account te nemen bij flickr.com, maar die vind ik niet de snelste. Je hebt echter wel 2 gb upload limiet (maar onbeperkte opslagruimte)
Een account bij tweakers.net kost 29,50, en heeft 500 mb fotoruimte.
Eigenlijk vind ik zo'n php-pakketje niet erg handig, en ook het dataverkeer is niet onbeperkt.
Ik neig dus naar óf tweakers.net óf naar www.flickr.com. Ik vraag me echter af of er nog andere mogelijkheden zijn?
De verschillende opties zijn:
* open-source gallery-pakketje op mijn eigen hosting-account bij m'n hostingprovider
* een dienst als www.flickr.com
* een abo op tweakers.net
Ik neig ernaar om voor $ 24,95 een account te nemen bij flickr.com, maar die vind ik niet de snelste. Je hebt echter wel 2 gb upload limiet (maar onbeperkte opslagruimte)
Een account bij tweakers.net kost 29,50, en heeft 500 mb fotoruimte.
Eigenlijk vind ik zo'n php-pakketje niet erg handig, en ook het dataverkeer is niet onbeperkt.
Ik neig dus naar óf tweakers.net óf naar www.flickr.com. Ik vraag me echter af of er nog andere mogelijkheden zijn?