Na een (zo leek het) succesvolle installatie van ms project server 2003 op een w2k3 server met sharepoint services 2.0, kan ik niet inloggen op de beheer pagina. Je zou moeten inloggen met Administartor en het wachtwoord wat je tijdens het installeren op moet geven.
Ik krijg echter deze foutmedling:
U hebt een onjuiste combinatie van gebruikersnaam/wachtwoord ingevoerd. (5002)
Ik heb alle mogelijke combinaties gehad, en ook opnieuw installeren en kiezen voor andere wachtwoorden daarin helpt niet. (dit gaat de 11e keer worden nu).
De project server draait verder wel, en ik kan ook in MS project op de clients verbinding maken. Ik kan alleen geen projecten opslaan omdat ik alles nog in moet stellen (wat alleen via die webadmin kan schijnbaar)
/me is wanhopig an een dag prutsen...
Ik krijg echter deze foutmedling:
U hebt een onjuiste combinatie van gebruikersnaam/wachtwoord ingevoerd. (5002)
Ik heb alle mogelijke combinaties gehad, en ook opnieuw installeren en kiezen voor andere wachtwoorden daarin helpt niet. (dit gaat de 11e keer worden nu).
De project server draait verder wel, en ik kan ook in MS project op de clients verbinding maken. Ik kan alleen geen projecten opslaan omdat ik alles nog in moet stellen (wat alleen via die webadmin kan schijnbaar)
/me is wanhopig an een dag prutsen...