Toon posts:

Overstappen TELE2+TEL naar ORANGE adsl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hola,

Ik heb mijn TELE2 + Telefonie opgezegd en mijn telefoonnummer laten (terug)overnemen door KPN.
(bel budget) Overzetting is 7 november .

Nu wil ik een Orange ADSL Family abonnement via de site afsluiten maar krijg de melding :

"Volgens KPN zit het opgegeven telefoonnummer "099 - 24615230" momenteel in een wijzigingsproces (bijvoorbeeld een verhuizing of een lopende ADSL aanvraag). Het is daarom helaas nog niet mogelijk om dit ADSL abonnement nu aan te vragen."

Nog gebeld met Orange, daar kunnen ze niets voor mij doen.

Wat een onzin allemaal, de KPN weet dat ik bij hun terug kom en Orange weet dat ook :( .

Zoals het nu lijkt kan ik pas per 7/11 mijn nieuwe abonnement bij Orange aanvragen en zit dan 2 tot 4 weken zonder indernet :'(

Heeft iemand al eerder met dit bijltje gehakt of heeft iemand een goed idee?

Thanks in Advance!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-12-2025
ja heb het zelfde gehad maar er zit niks anders op
ja kabel internet
of inbel maar verder niks

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 22:18
Geen buren met open wifi? : >:)

Verwijderd

Probeer te bellen met kpn en doe aanvraag via de telefooon.
Gaat vele male sneller als via internet :)
Scheeld 2 weken namelijk.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Wel WIFI points in de buurt maar allemaal beveiligd.

Met de KPN gebeld, probleem voorgelegd, volgens hun moet ik 0# voor mijn telefoonnummer zetten.
Werkt helaas niet via de orange-site, toch noch maar ff proberen telefonisch aan te melden bij O.

• Naatan
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05-2010

Naatan

Systeem Beheerder

Hoe lang geleden heb je tele2 opgezecht? Normaal gezien kan dit 8 weken duren voordat hun totaal van de lijn af zijn, en dat is als ze het daar allemaal goed doorlopen, wat nog maar de vraag is..

Naatan.com - Blog & Wordpress Plugins | Divia-CMS.com (OpenSource) - Currently Recruiting!

Verwijderd

Topicstarter
Naatan schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:15:
Hoe lang geleden heb je tele2 opgezecht? Normaal gezien kan dit 8 weken duren voordat hun totaal van de lijn af zijn, en dat is als ze het daar allemaal goed doorlopen, wat nog maar de vraag is..
Tele2 vorige week opgezegd. (1 mnd opzegtermijn)
7 november wordt (als het goed is) door KPN de telefoonlijn + nr overgenomen
Pagina: 1