Casema Premium????

Pagina: 1
Acties:

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 21:37
Wie gebruikt er hier Casema Premium in Utrecht....????

Ik gebruik nu het gewone basicabonnement....heeft het echt veel zin om over te stappen...of is dit net zo waardeloos als het basic abo af en toe?

In de buurt is nog geen mogelijkheid voor MXstream, maar ik wil wel ff wat sneller dan nu:) Is dat mogelijk bij Slakzema??

Handtekening

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Ik kan zelf in mijn woonplaats huizen, geen premium krijgen, maar van wat ik gehoord heb is het veel sneller. Je gaat van demos naar com21.

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Dat zelfde wil ik dus ook weten alleen dan voor den haag...

• MeatGrinder
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-10-2025
Ook niet erg relevant voor jouw situatie misschien maar ik heb in Delft een Com21 modem van Casema met basic abonnement. De ping tijden zijn uitstekend het is een prima verbinding om over te quaken en ik haal de beloofde 6kb/s (ja ja..) altijd. Wat mij betreft dus een hele verbetering t.o.v. Demos. Ik verwacht dat het verschil tussen Demos en Com21 in Den Haag ook wel zo groot zal zijn.

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Ik heb met mijn basic abbo met deltakabel nu al 5 a 6 kB/s, dus het gaat mij puur om het premium abbo...

momenteel gemiddeld 6.89 kB/s zelfs...

Verwijderd

DEMOS kan je niks aan veranderen
Maar met com21 schijn je een helehoop aan kunnen veranderen.

Verwijderd

Mijn broer heeft in Den Haag Premium en is daar erg tevreden over. Rond de 20 - 25 KB, dus da's wel aardig. En dat dus gewoon altijd.

Heb zelf momenteel nog Com21 Basic, maar ga binnenkort ook op de Premium. Tsja, je moet toch wat als je geen ADSL hebt :)

Verwijderd

Ik heb een premium pakket in den haag. Het werk boven mijn verwachting uit buitengewoon goed. alleen afentoe heb je wel eens wat probelemen met inloggen. Je moet wel eens twee of drie keer op connect klikken voor dat de verbinding kan worden opgebouwd. Het is zeker een goed alternatief voor als je geen ADSL hebt

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 21:37
Ik zie alleen maar Den Haag:) Maar mijn vraag ging over de situatie in Utrecht! Niemand hier Premium van Kwakzema in Utrecht????????

Handtekening

Verwijderd

Hey, ik weet niet hoelang je dat Basic abbo al hebt, maar ik heb STERKE twijfels bij de diensten van Casema.

1 jaar lang niets dan ellende met die lui gehad (met t zelfde modem + abbo), en met mij vele anderen.

Ik zou nooit meer zo'n dienst bij casema nemen.

Doe jezelf een lol, en wacht ff op adsl.
Premium kost trouwens 100 piek (dacht ik?) en voor hetzelfde geld heb je het snellere adsl.

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Je kan het ook zo bekijken, zodra ADSL komt stapt iedereen over, en loopt het netwerk van casema lekker leeg, en word het dus weer sneller. :)

En dat wachte kan nog wel even duren in mijn buurt, ze hebben nog geen idee wanneer ze de service aan kunnen bieden, dus ik verwacht pas adsl in 2002 ofzo... :r

Dus dan nog maar een jaar met casema...

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 01:05 schreef Speedy_J het volgende:
Je kan het ook zo bekijken, zodra ADSL komt stapt iedereen over, en loopt het netwerk van casema lekker leeg, en word het dus weer sneller. :)

En dat wachte kan nog wel even duren in mijn buurt, ze hebben nog geen idee wanneer ze de service aan kunnen bieden, dus ik verwacht pas adsl in 2002 ofzo... :r

Dus dan nog maar een jaar met casema...
Ik merk er niets van :(
Om mij heen zijn ze druk bezig met ADSL en de snelheid blijf maar omlaag gaan......

Verwijderd

Ik heb sinds paar maanden Premium hier in Utreg; ben erg tevreden over (heb liever chello maar dat is hier niet); de max. downstream van 256kbit haal je bijna altijd dus ik heb niets te klagen.

Verwijderd

Wie gebruikt er hier Casema Premium in Utrecht....????
Ik ! amsterdamsestraatweg, com21
gemiddeld 20-25 kb/s, met napster meerdere files vaak met 16-20 kb/s tegelijk.
met DAP dit weekend ~130 kb/s

niet echt ontevreden dus...

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

weet iemand of je nu ook al Premium kan nemen in Maarssen (ligt tegen utrecht aan)...¿¿

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Verwijderd

Ja bel toch gewoon onze vrienden van Casema op; zo moeilijk kan dat toch niet zijn...

Verwijderd

Op dinsdag 30 januari 2001 23:26 schreef jordyb het volgende:
DEMOS kan je niks aan veranderen
Maar met com21 schijn je een helehoop aan kunnen veranderen.
Wat kan je veranderen dan? Ik zit met zeelandnet aan een com21!
Pagina: 1