Toon posts:

[ToBo] Nieuw tobo logitech?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Allemaal,

Ik zat vandaag in de trein de Metro te lezen waar ik de advertentie van Logitech zag, waarin ze de nieuwe MX revolution muis presenteren. Aan de rant van deze advertentie staan andere producten gedisplayed waaronder ook een keyboard. Ik ben nu net op zoek naar een keyboard zoals dat. Mooi strak en simpel. Ik heb geprobeerd aan de hand van het kleine fotootje het bord op de site van logitech te vinden, maar helaas zonder succes. :(

Ik was zo benieuwd dat ik ook logitech zelf al heb gebeld om te vragen of ze mij konden vertellen welk type ToBo dit was, maar ze wisten niet welke advertentie ik bedoelde.. :S

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/eengelen/images/1.jpg

Ik vind hem zelf een beetje op de S 510 lijken. (Misschien gekruist met de diNovo) Weet iemand misschien welk type dit board is?

(off topic vraagje; mocht ik er nu niet achter komen welk ToBo dit is en ik besluit voor de S 510 desktop set te gaan; Heeft iemand hier ervaring mee en hoelang gaan de baterijen mee van de Tobo en muis?)

Verwijderd

Topicstarter
Zo allemaal, hartstikke bedankt voor alle reacties :D

Nee zonder gekheid je ziet maar "geduld is een schone zaak!"

Hier is ie dan:
diNOVO Edge

edit; sorry werkt niet, moet je ff op logitech zoeken dan...:S

prijs info..onbekend :( (zal wel een aardige som gaan kosten)

edit; ff googelen en de prijs is rond de 200 dollar :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 22:25 ]

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-02 21:44
Ik heb zelf de S510 set en ben er erg tevreden over.

Als je een zeer goede draadloze set wil, dan kan je misschien de S510 overwegen :)