toshiba satellite pro uitwerp knop

Pagina: 1
Acties:

• Shadow_nano
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-06-2025
hallo ik zit met een probleem ik heb perongeluk de uitwerp knop van me vaders
toshiba satellite pro ingedrukt. maar nu blijft deze uitsteken en krijg ik hem niet meer zo dat
je hem niet meer ziet zitten.
Help ! hoe moet ik dit weer goed krijgen :'(

ps. de uitwerpknop is de knop die je drkt om het uitbreidbaar geheugen weer uit de laptop te halen.
(hij zit aan de rechter zijkant bij de toshiba satellite pro)

[ Voor 24% gewijzigd door Shadow_nano op 20-09-2006 14:25 ]

Verwijderd

nu moet je het maar snel goedmaken voordat je vader thuiskomt, anders krijg je op je flikker!! ik zou het niet weten igg.

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Kan je misschien iets meer specifieren over je vaders laptop?

Ik heb ook een Satellite Pro, in mijn geval een M10, en aan de rechterkant kan ik geen geheugen uitbreiden. Tenzij je natuurlijk de SlimSelectBay bedoelt, waarbij je een 2e harde schijf kan installeren. De knop om de SIim SelectBay zit bij mij aan de onderkant van de laptop.

Als je wat meer informatie geeft over het type van de laptop kunnen we je beter helpen.

-

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54
Druk er nog eens op, maar druk hem dan voorzichtig erin, net iets dieper dan de behuizing. De knop zal dan een nog een klein stukje naar buiten komen en dan blijven zitten.

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
PeterEs schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:34:
Druk er nog eens op, maar druk hem dan voorzichtig erin, net iets dieper dan de behuizing. De knop zal dan een nog een klein stukje naar buiten komen en dan blijven zitten.
Als aanvulling hierop: haal eerst het afsluitende plastic plaatje uit de gleuf, en druk de knop dan helemaal in de behuizing totdat deze iets terug veert. Knopje blijft nu in de behuizing zitten, en dan is het alleen nog een kwestie van het plaatje erin terugstoppen voordat je 'Fixed :*) ' kan zeggen.

//edit:
En als jou het niet lukt dan lukt je pa het wel, no problemo er is niets kapot :)

[ Voor 7% gewijzigd door Neok_ op 20-09-2006 14:41 ]

• Shadow_nano
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-06-2025
O THNX YOU _/-\o_ _/-\o_

ik voelde me al zo lullig maar het is gelukt dankzij PeterEs & Neok_

Jullie zijn geweldig en de andere ook voor het meedenken en meehelpen alleen al :D

100x dank en als ik jullie ooit ergens mee kan helpen :7

Verwijderd

100x dank en als ik jullie ooit ergens mee kan helpen
Als je zelf een keer met een probleem zit moet je naar een ander gaan :P
Pagina: 1