resize plaatjes zonder iets te installeren

Pagina: 1
Acties:

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
Binnenkort gaat ik lekker op vakantie.. en voor een flinke tijd. en zoals wel meer mensen doen, zal ik flink wat foto's gaan maken met m'n digitale camera. met zo'n prachtige 6 MPixel zal ik in het rond gaan schieten en mijn leuke gebeurtenissen vast leggen.

nou zit er thuis nog een behoorlijk ongeduldig familie team en die verlangen van mij dat ik eens in de zoveel tijd wat van me laat horen en ook wat fotootjes online zet.. op zich geen problemen mee ECHTER..... 6 Mpixel.... zo'n 2 a 3mb per foto...hmmmm

ach.. mijn idee is dan op de copmuter in het internet cafe, even de plaatjes te resizen. echter denk ik dat ik geen software mag installeren daar... dus...

een progje wat mijn plaatjes kan resizen.. maar geen admin rechten nodig heeft om te gebruiken..

is het er?

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:34
Programma BoarderMaker
is een zip file (gratis) zoek ff op google.

Hierin staat een E.EXE file waarmee je borders om foto's kan maken.. je kan ook de borders weglaten en alleen resizen.

Succes en een fijne vakantie!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien hebben zij de software wel? Maar je kan tevens bij ImageShack je foto's uploaden en resizen :)

Wauw, een sig!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:48

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Sommige digitale camera's hebben ook een functie om foto's te resizen zodat je een versie hebt met een hoge en een lage resolutie.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:52

NoTimeRemains

I know

koop een U3 memory stick. installeer daar Ifranview op :)

This is the Way.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-07 09:43

SeatRider

Hips don't lie

Nederlands is makkelijker als je denkt

Pagina: 1