Toon posts:

[javascript] framebuster voor iframes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met hetvolgende probleem: ik heb een pagina met een iframe erin, nu heeft google de tekst uit de iframe geïndexeerd, maar wanneer ik dus ga googlen en mijn eigen pagina aanklikt, opent hij alleen de content van de iframe in plaats van de hele pagina, met de content in een iframe. Nou heb ik zelf een soort van "frame buster" gemaakt. Deze werkt bij framesets goed, maar bij iframes niet:

<SCRIPT LANGUAGE="Javascript">
<!--
if(window.location.target!="content"){
window.location.href = 'index.php?pagina=$pagina'
}
//-->
</SCRIPT>

Even wat over mijn structuur: de index.php is een pagina met een iframe (genaamd content) erin, deze pagina neemt $pagina(.html) als de content van de iframe. Maar wanneer ik dit script toe pas, opent hij wel in de goede pagina's maar blijft hij telkens maar weer de hele pagina openen in het iframevak, dus krijg je honderden pagina's inelkaar.

Heeft iemand een advies, hoe ik deze framebuster aan kan passen zodat hij werkt met iframes?

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-01 14:40

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Eerst je code eens tussen [ code ] tags zetten... :)

Verder googlen (staan zat voorbeelden) maar het zou moeten lukken met zoiets als:

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
<script type="text/javascript">
if (top.location==self.location)
{
  window.location.href = 'index.php?pagina=$pagina'
}
</script>

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude