Modsysteem T.net vragen...

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:16

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Gaat er een limiet op grappig komen ? Namelijk +2 zoals velen voorstellen ?

Hoezo kost het je als je een 0 - gemodereerd uitdeelt een modpunt ? Er zou veel minder "mod-punt-crisis" zijn als 0 - gemodereerd je geen punt zou kosten, en hij is best vaak van toepassing.

Is het mogelijk in je tweakotine bereking GoT mee te nemen ?

Ik merk namelijk dat als je lekker wilt modden, en je ook lekker moet posten om aan mod-punten te komen. En dat doen veel Die-hard TMF'ers niet, omdat ze juist willen modden, en vele de mening zijn toegedaan : "Als ik niets te melden heb, doe ik het ook niet"

Wordt het overwogen om voor sommige Users een andere modpoint berekening of zels infinite modpoints toe te kennen ?

Dit is geen kritiek (gedeeltelijk wel eigenlijk, maar opbouwend bedoelt!) maar ik ben benieuw of de dingen die al een hele tijd spelen (gebrek aan modpoints, limiet op +2 - grappig) overwogen worden, of gewoon niet toegepast.

Ik hoor het graag.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Vind ik ook:
Gaat er een limiet op grappig komen ? Namelijk +2 zoals velen voorstellen ?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Maximaal 2 punten voor grappige postings heb ik nu geregeld. Het lijkt me beter om over de rest na te denken als ik ook daadwerkelijk tijd heb om het in te voeren. Op dit moment heeft het product survey gebeuren een hogere prioriteit omdat dit relevanter is voor veel meer bezoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 30 januari 2001 05:35 schreef Femme het volgende:
Maximaal 2 punten voor grappige postings heb ik nu geregeld. Het lijkt me beter om over de rest na te denken als ik ook daadwerkelijk tijd heb om het in te voeren. Op dit moment heeft het product survey gebeuren een hogere prioriteit omdat dit relevanter is voor veel meer bezoekers.
Thnx for the feedback :*

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:11

botoo

💀 too old to die young

Wordt het overwogen om voor sommige Users een andere modpoint berekening of zels infinite modpoints toe te kennen ?
Infinite lijkt me wat overdreven, maar een progressiever oplopend puntensysteem op basis van "status" moet een simpele(?) oplossing zijn? Op die manier beloon je alleen diegenen die er 'goed' gebruik van maken.

[edit]
typo's

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 21:50

Jaymz

Keep on moving !

Op dit moment heeft het product survey gebeuren een hogere prioriteit omdat dit relevanter is voor veel meer bezoekers.
(Niet om je/jullie aan te vallen ;))

Volgens mij heeft iedere bezoeker die op T.net wat post iets te maken met het modsysteem.

(Nou ken ik de survey niet, misschien dat die meer bezoekers trekt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Volgens mij heeft iedere bezoeker die op T.net wat post iets te maken met het modsysteem.
Reageren en modereren is al mogelijk, een product survey is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik denk dat Femme zelf wel goed kan inschatten wat prioriteit heeft. Ik denk dat beide niet vergelijkbaar zijn en ongeveer even belangrijk is. Aangezien het modereren al kan, heeft het andere voorrang.

Femme, er zijn dus een aantal plannen die je hebt betreffende wijzigingen. Kun je een aantal wijzigingen vermelden? Er z'n zoveel ideeen gelanceerd dat ik geen flauw idee heb wat er ons te wachten staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:11

JT

VETAK y0

Deze ideeen vind ik dsu wel goed. Ik heb zelf ook 2 keer zonder puntjes gezeten...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ik begrijp dingen graag als ik het erover heb (misschien stelde ik het 'wat arrogant').

Ander idee:

Momenteel zit de puntenverdeling als volgt: -1, 0, 1, 2, 3, 4. Waarin 1 'standaard' is, en als je genoeg Karmapunten hebt kun je op 1, 2, 3 of 4 reageren.

Het idee is eigenlijk de "normale moddereter" (elke gebruiker dus) een post niet verder kan modden dan tot 0, en aan de andere kant 2 (of 3)

Een groep selectievere (HOE je die selecteerd is een andere vraag) Modderators mogen posts deze score wel laten krijgen. Dan ook niet hoger dan 2 (of 3) kunnen posten.

Ik vind van mezelf namelijk (als ik het over posten op een hogere score heb) dan ANDEREN moeten bepalen of het interresant, of wat dan ook is.

[SPELLCHECK IS RUNNING....2 errors found so far]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:16

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Femme, tot zover bedankt voor de feedback ! (en de snelle reactie)

Ik denk dat er idd nog wel ff geboomt moet worden over "Hoe de modpunt-crisis op te lossen". Zelf ben ik ook een voorstander van een *kuch* "select" *kuch* (Damn, dit gaat weer verkeerd geinterpreteerd worden... ;( ) groepje met _meer_ modpunten, en de mogelijkheden scores gelijk een -2 of een +2 toe te kennen. Hoe anderen hier tegenover staan, en zeker de Adjes kan ik natuurlijk niet beoordelen.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, ik zal dan nu ff de motivatie van ideeenmakers de kop inslaan. Het heeft geen zin om een heel huis van ideeen te bouwen als we niet eens weten wat de fundering is.

Laten we eerst kijken wat Femme allemaal aan ideeen heeft, daarna hopen we dat Femme nog aanvullingen wilt hebben en daarna ideeen spuiten. Deze volgorde voorkomt de meeste frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 30 januari 2001 11:06 schreef ecteinascidin het volgende:
Tja, ik zal dan nu ff de motivatie van ideeenmakers de kop inslaan. Het heeft geen zin om een heel huis van ideeen te bouwen als we niet eens weten wat de fundering is.

Laten we eerst kijken wat Femme allemaal aan ideeen heeft, daarna hopen we dat Femme nog aanvullingen wilt hebben en daarna ideeen spuiten. Deze volgorde voorkomt de meeste frustratie.
Je hebt gelijk (damn, dit moe'k niet te vaak gaan zeggen).

We will be patient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
YES! Femme bedankt voor de limiet van +2 op grappig. Nu maar hopen dat ze ook niet (meer) op +4 inzichtvol komen |:(

Er zijn inmiddels al zo veel discussies over verbeteringen voor het modsysteem geweest, dat ik me haast niet voor kan stellen dat Femme daar geen concrete ideeen over heeft. Dat van die prioriteiten snap ik wel, maar het zegt indirect ook veel over wat Femme van het huidige modsysteem vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15035

+2 graag als limit...

ik vind trouwens dat het modden van een ONGEMODEREERDE posting geen modpoints moet kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15035

ik heb voorstel gedaan in T'net Mod Forum
Pagina: 1