ASUS EAX800 v.s EN7600GT

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Blaasijzer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Hoi allen,

Het is alweer een tijdje terug dat ik hier was, ik heb uw kennis nodig ;)

Mijn grafische kaart de ASUS EAX800/2DTV/256M TVout,DVI-I,PCIe,Retail was defect binnen de garantie hij maakt een vreemd ratelend geluid.
Dus ik teruggebracht en hij was opgestuurd naar Asus (denk ik) toen sloeg het noodlot toe kaart kwijt bij de Tpg ergens.

Goed lang verhaal kort leverancier van mij komt me tegemoet met een andere kaart toen kwam het dillemma mijne was niet meer leverbaar.
Dus 2 alternatieven goed toen begon mijn zoektocht op de asus site naar de verschillen zie onder

http://nl.asus.com/produc...aspx?array_model=1078,401

de verschillen zijn wel enigzins duidelijk de 800 heeft ViVo en de 7600 heeft DDR3 etc etc

ik kan dus dei 7600 GT krijgen zonder bij betalen of een Sapphire ATI X1900XT,256MB VIVO,DVI-I,PCIe,retail met 79 € bijbetalen.

bijbetalen gaat op dit moment even niet dus die optie valt eigenlijk af. wat is jullie mening is dit vergelijkbaar of niet?

nog even ter verduidelijking ik game regelmatig (helemaal als het weer buiten slecht is) ;)

Alvast bedankt

nieuwe pc samenstellen = leuk

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-03 08:57
De 7600 GT is een leuk kaartje, stuk sneller dan je oude, gewoon doen lijkt me.

Kijk maar naar wat benchmarks:
nieuws: Testritten met GeForce 7900 en 7600

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[google=7600GT review]
[google=X1900XT review]
[google=X800 review]

Ik denk dat je met het lezen van een paar van die reviews een heel eind op weg bent, neem anders ook even een kijkje in de VGA-charts van THG :)

Dit topic is gesloten.