Vaag... (modden op T.net Topic)

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:16

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Als ik deze posting bekijk, en ook qua moderaties, en dit is de inhoud :

--------------------------

Gepost door TitanicFanatic Maandag 29 Januari 2001 - 14:19 Score: 2 (Troll)
Goed en dan iets wat, zo lijkt het, angstvallig wordt vermeden: de vs. SETI discussie.
Een volwassen discussie op GoT is volstrekt onmogelijk zonder SoR reacties en dan met name de S-reactie van de kant van -extremisten. Ik heb beide proggies gebruikt en kan dus m.i. een redelijk gefundeerde mening naar buiten brengen en dan vind ik het erg jammer dat een discussie weer eens op slot wordt gegooid uit angst voor flames.
Ik voel mij dan gestraft terwijl de kinderen die met ongenuanceerde reacties kwamen, hebben gewonnen en gewoon vrolijk verder gaan.
Ongetwijfeld komt er nu een moderatie van -1 troll ofzo, maar ik weet wel beter...

Beoordelingen: +1, 0: Gemodereerd, -1: Troll, +1: Interessant, +1: Inzichtvol, Totaal: 2 / 5x
--------------------------

Hoezo heeft de posting dan nog de troll-tag, terwijl de laatste moderatie die gegeven is een +1 - inzichtvol is ?

Vaaaag.....

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hij doet 't nu wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Mja, maar er zijn wel nog xxx moderaties overheen gegaan ondertussen.

Enig idee waar dit door veroorzaakt kan worden ?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
En weer eentje :

hier

Met deze inhoud :

--------------------------------
Gepost door Digital Cow Dinsdag 30 Januari 2001 - 11:20 Score: 3 (Grappig)
Goeie ontwikkeling...
Hoef je niet meer mee en je ergeren aan eindeloos winkeltje in, winkeltje uit, maar zeg je van: "Hier is een PC, ga lekker winkelen. Ik pak nog lekker een pilsje!"

Beoordelingen: +1, +1: Grappig, 0: Grappig, +1: Inzichtvol, Totaal: 3 / 4x

----------------------------------

Nu zie je idd dat de grappig afgerond word naar 0, maar nu komt er een +1 - inzichtvol bij, wat resulteert in een +3 - grappig ??

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Vaag... nog twee in dezelfde thread :

----------------------------

Gepost door mr_atheist Dinsdag 30 Januari 2001 - 11:18 Score: 3 (Grappig)
Het ultieme bewijs dat vrouwen gewoon ALLES doen om maar geld uit te kunnen geven... *zucht*

Beoordelingen: , +1: Grappig, -1: Overgewaardeerd, +1: Grappig, 0: Grappig, +1: Inzichtvol, +0.80: Inzichtvol, Totaal: 2.8 / 6x
-------------------------------

-------------------------------

Gepost door Digital Cow Dinsdag 30 Januari 2001 - 11:20 Score: 3 (Grappig)
Goeie ontwikkeling...
Hoef je niet meer mee en je ergeren aan eindeloos winkeltje in, winkeltje uit, maar zeg je van: "Hier is een PC, ga lekker winkelen. Ik pak nog lekker een pilsje!"

Beoordelingen: +1, +1: Grappig, 0: Grappig, +1: Inzichtvol, Totaal: 3 / 4x
------------------------------------

Op de een of ander manier word de juiste Tag niet meegenomen ? :?

Lijkt erop dat de tag "inzichtvol" geen andere vervangt ? (als ik de postings die ik hier doe ff doorlees...)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is uiteraard wel mogelijk om een posting met +2 grappig hoger te modereren met de andere tags.

Een +0 Grappig is mogelijk als twee mensen achter elkaar modereren van +1 naar +2 Grappig. De tweede krijgt dan 0 omdat je met 'Grappig beoordelingen' niet hoger mag dan 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Tuurlijk dat snap ik ook wel, maar als je kijkt naar wat ik in deze thread gesubmit heb, dan zie je dat alle laatste uitgedeelde moderaties +1 - inzichtvol is, en dat bij al deze moderaties de Tag van _voor_ de moderatie +1 - inzichtvol is blijven staan.

Dus iets stond op +2 - grappig, krijgt een +1 - inzichtvol, en als eindresultaat wordt het een +3 - grappig... Dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me.

Hetzelfde zie je bij de eerste posting waar ik de thread mee gestart ben, een posting komt binnen op +1, krijgt een 0 - gemodereerd (status dan +1 - gemodereerd) er komt een -1 - troll bij, (status 0 - Troll) er komen een +1 - interessant en een +1 - inzichtvol bij, en het eindresultaat is een +2 - Troll....

Vaag.

Schijnbaar gaat er wel eens iets mis bij het overschrijven cvan de Tag concludeer ik hier uit...

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-06 18:42
gameover: klopt wel.. meer grappig dan inzichtvol geeft grappig op't einde

dat er eerst een troll wordt gegeven en daarna 2 keer positieve score zou inderdaad voorrang moeten geven aan 1 van die positieve.. maar zoals het er nu staat komt elke moderatie 1 keer voor dus evenveel recht op de finale, een aangezien die troll eerst kwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
De tag die het laatst wordt gegeven telt toch ? Het is toch niet zo dat de "gemiddelde" tag het meeste voorkomt ??

edit:

Jaymz-style... |:(

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De meest voorkomende tag wordt gepakt, daarna de laatste als er meerdere tags zijn met de hoogste count. Dit staat trouwens in de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Het lijkt me idd logisch dat de meest voorkomende tag genomen wordt, al resulteert dat af en toe in +3 grappig (hoe ken da, da kon tog nie meer? ;)). Stel iemand heeft 3x een +1 Inzichtvol gekregen en iemand gooit er een -1 Troll tegenaan.. moet hij dan Score 3 - Troll als eindresultaat hebben? Lijkt me niet redelijk.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2887

Ennum, ik wil op Niveau 4 ook 0: Gemodereerd kunnen uitdelen... kan bij -1 toch ook?!
Pagina: 1