[JAVASCRIPT]

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Millshot2
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10-2022
Beste Tweakers,

Ik heb een hele simpele functie die een input veldje in een formulier van waarde moet voorzien, op het moment dat er iets wijzigt in een select option.

De code
JavaScript: filename
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13

<script type="text/javascript">
    function projectnummer()
    {
    var mylist=document.getElementById(&#8221;StoringNaamMelder&#8221;).getAttribute(&#8221;value&#8221;);
                document.getElementById("favorite").value=mylist.options[mylist.selectedIndex].text
                }
    </script>

<select id="StoringNaamMelder" onchange="projectnummer()" name="StoringNaamMelder" style="width:300" size="1">
<option value="">Kies Gemeente&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</option><option value="1">Storingen Gemert-Bakel</option><option value="2">Storingen Cranendonck</option>          <option value="overig">Overige</option>

</select>

[ Voor 25% gewijzigd door Millshot2 op 20-09-2006 11:51 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En wat is precies je probleem?

En voor de volgende keer is het handig om dit topic eerst door te lezen: Waar hoort mijn topic?, zodat je weet waar Javascript topics horen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Prima. We gaan er echter wel vanuit dat je zelf al het 1 en ander hebt geprobeerd en dat je aangeeft wat dat is geweest en wat daara niet mee lukte.

Daarnaast hoort Javascript thuis in Webdesign, Markup & Clientside Scripting zoals je in Waar hoort mijn topic? had kunnen lezen. Daarnaast zegt je topic titel ook helemaal niks over je probleem. Zie ook: *** Over topictitels in PRG - lezen voor topic openen!!! ***.

Als je ook nog Programming Beleid eens door zou willen kijken dan weet je ook wat we van je verwachten op het moment dat je hier een topic opent :)

offtopic:
Traaaaaaag.. .* Creepy zwaait naar BtM909
Traaaaaaager.. .* Creepy zwaait naar -NMe- :P

[ Voor 14% gewijzigd door Creepy op 20-09-2006 11:55 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Allereerst moet je voor Javascript-topics niet hier zijn maar in Webdesign, Markup & Clientside Scripting, zoals je ook in Waar hoort mijn topic? kan lezen. Echter, omdat ik niet eens een probleemomschrijving zie in je topic doe ik het op slot in plaats van het te verplaatsen. Open in Webdesign, Markup & Clientside Scripting maar even een nieuw topic waarin je uitgebreid uit de doeken doet wat er fout gaat en wat je al hebt geprobeerd om dat op te lossen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.