Kan je bij deze handspring dezelfde programma's dr allemaal oppleuren als bij een palm? (proggies van pdacentral e.d.) En uhm, kan ik beter een deluxe of een platinum kopen (zit toch weer 200 piek verschil tussen) als er weinig xtra features zijn btje overdreven...
ik heb zelf een visor deluxe.
de platinum heeft een snellere cpu en een nieuwer os.
verder kan je gewoon alle programma's draaien die voor palm os zijn. alleen heeft handspring een niet flashable os zodat je die niet kan upgraden.
deluxe heeft geloof ik 3.1 en platinum 3.5 palmos.
verder heeft handspring een verbinding via de usb wat veel sneller is als de seriele verbinding van de palm.
de platinum is nog geen $50,- duurder als de deluxe dacht ik,maar als er fl.200,- duurder is zou ik gewoon een deluxe kopen.
kijk ook eens op www.visorcentral.com
de platinum heeft een snellere cpu en een nieuwer os.
verder kan je gewoon alle programma's draaien die voor palm os zijn. alleen heeft handspring een niet flashable os zodat je die niet kan upgraden.
deluxe heeft geloof ik 3.1 en platinum 3.5 palmos.
verder heeft handspring een verbinding via de usb wat veel sneller is als de seriele verbinding van de palm.
de platinum is nog geen $50,- duurder als de deluxe dacht ik,maar als er fl.200,- duurder is zou ik gewoon een deluxe kopen.
kijk ook eens op www.visorcentral.com
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Tnx, denk ik idd maar dat ik een delux ga kopen, wel kewl dingetje...
Ik heb er 1tje en ik kan je vertellen dat m'n vader raaaaar stond te kijken toen ik onze TV zachter zette met dat ding 
Errug handig zo'n PDA, kan niet meer zonder
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Verwijderd
De TV zachter zetten met je handspring ? Vertel vertel...Op vrijdag 02 februari 2001 15:45 schreef Eguan het volgende:
Ik heb er 1tje en ik kan je vertellen dat m'n vader raaaaar stond te kijken toen ik onze TV zachter zette met dat ding
Ik heb een Handspring Platinum, lukt het daar ook mee ?
Welke module heb je nodig ?
LET OP DE DATUMOp vrijdag 01 maart 2002 17:44 schreef Kuiter het volgende:
[..]
De TV zachter zetten met je handspring ? Vertel vertel...
Ik heb een Handspring Platinum, lukt het daar ook mee ?
Welke module heb je nodig ?
je kan een programma genaamt omniremote gebruiken, er is ook een springboard module met het programma en een beter ir oog omdat met de std ir zender je niet veel verder komt als een meter of 2 en het oog zit aan de zijkant wat meestal ook niet de beste plaats is.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
Ik heb Omniremote gevonden en geinstalleerd op mijn Handspring Visor Platinum, alleen werkt hij niet op mijn TV.Op vrijdag 01 maart 2002 17:51 schreef cosmoOo het volgende:
[..]
LET OP DE DATUM
je kan een programma genaamt omniremote gebruiken, er is ook een springboard module met het programma en een beter ir oog omdat met de std ir zender je niet veel verder komt als een meter of 2 en het oog zit aan de zijkant wat meestal ook niet de beste plaats is.
Ook niet als ik er met m'n neus op zit...
Moet ik nog iets extra's doen om mijn IR poort te activeren ?
Pagina: 1