[2000] Foutmelding bij Unattended install W2K*

Pagina: 1
Acties:

• xelior
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-01 13:32
Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een unattended install van W2K via een netwerk share.
Hiervoor heb ik een share aangemaakt met de naam i386.
Daarna heb ik alle bestanden uit de map i386 van de cd gekopieert naar deze share.
Toen heb ik met DriverPack alle drivers erin geslipstreamed.(in i386\$oem$)

Ik heb een mapping aangemaakt : y: = \\server\i386

In de unattended.txt heb ik aangegeven dat de dist folder y:\ is.
Daarnaast heb ik aangegeven dat de distshare = i386

Ik heb met BartPE een opstart cd gemaakt en daarin de netwerkverbindingen opgezet, werkt allemaal.
Daarna start ik een script op de de mappings aanmaakt en een paar bestanden kopieert.
Wanneer ik nu de unattended opstart gaat ie alles netjes kopieren alleen aan het eind krijg ik de melding:
Setup kan de computer niet opnieuw opstarten. Sluit alle toepassingen en de computer af om te kunnen doorgaan met de installatie van Windows2000.

Kan netwerkpad niet vinden.
Ik heb overal op internet gekeken en kan niet echt vinden wat het probleem is, overal wordt gesproken over hoe unattended moet worden ingevuld, en dat heb ik wel goed.
Daarnaast kan ik via CMD wel gewoon op de mappings komen.

Wanneer ik de pc handmatig opnieuw opstart gaat de setup wel verder met de installatie.
Totdat er een kopieerfout optreedt die aangeeft dat bestanden in de map $win_NT$.~LS\i386\lang\ara niet gevonden kunnen worden. Wanneer ik blader blijkt de gehele map lang niet meer te bestaan. Dit terwijl deze wel gekopieerd is bij het eerste gedeelte van de installatie. (gezien via CMD)

Zo moeilijk moet het toch niet zijn om een unattended installatie uit te voeren via het netwerk?
Ik heb meerdere tuts erbij gehouden en doe volgens mij niets verkeerd.

Heeft iemand ervaring hiermee die mij kan helpen, of uitleggen wat wel de juiste stappen zijn?

Alvast bedankt,

Xelior