Toon posts:

Beeldscherm switched niet terug naar buroblad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een probleem [heb er niks over kunnen vinden op Google], maar hier ga ik dit probleem zo kort mogelijk beschrijven. Het zit zo: Het starten van bijvoorbeeld een game vanaf bureaublad gaat echt heel erg gemakkelijk [logisch], maar zodra ik na ongeveer een uur wil ik dan weer afsluiten, krijg ik een zwart scherm, met alleen de muisaanwijzer en voor de rest niets. ctrl+alt+delete werkt ook niet, en moet ik dus genoodzaakt opnieuw opstarten. Ik heb al geprobeerd met andere drivers [de 84.21 drivers] en een nieuwe installatie, maar het probleem blijft de kop opsteken? Voor de overige applicaties werkt de videokaart perfect! Betekent dit per definitie dat mijn videokaart kapot is [eigenlijk onmogelijk, videokaart is niet OC! Dit probleem had ik ook al bij mijn oude videokaart [een 6600GT]. Voor de rest kan ik alleen mijn moederbord verdenken.

Wie heeft hetzelfde probleem en is hier bekend mee hoe het opgelost kan worden?

Specs:

-Pentium 4 3.0 Ghz [socket 478]
-160 GB IDE Baracuda Seagate.
- 1024 MB Ram [2x512 MB RAM]
-Mobo is een MSI 7042.
-Soundblaster Audigy SE.
[Voor de Audigy zat er een onboard soundcard van C-media op]
-Videokaart is een FX5700 VE 256 MB.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Wat voor videokaart heb je dan ? Klegn pas met ctrl F vond ik het pas :X
Zaken als alt-tab en (windowsvlag) + D werken ook niet ?

[ Voor 70% gewijzigd door Herby op 20-09-2006 09:10 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Aangezien je een cursor ziet, denk ik ook dat er niets mis is met je videokaart.

Begrijp ik je goed? Je OUDE videokaart is een 6600 GT en de kaart die je NU gebruikt een 5700? waarom?

Ik weet dat het een laatste redmiddel is maar je zou windows opnieuw kunnen installeren. Heb je toevallig je vid. kaart drivers al eens goed verwijderd voordat je andere hebt geinstalleerd?

Ik denk niet dat het je moederbord is, maar je zou nieuwe drivers kunnen proberen voor je chipset e.d.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Draai dxdiag eens een doe een Direct3d/Draw test. Lukt dat wel gewoon ? Dus gaat ie na direct3d gewoon naar de desktop ?

[ Voor 42% gewijzigd door Herby op 20-09-2006 09:21 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-07 12:10
Geldt het voor alle spellen ? of een paar. Ik had altijd problemen met Quake 4. Kon ik na het gamen standaard rebooten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de 6600 GT geruild voor de 5700 VE omdat de 6600 GT fijn de geest heeft gegeven augustus j.l. :'( .

Ik ga straks een paar games installeren, kijken hoe ie dan gaat reageren.

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-07 20:53

Raphaelo

boeiend!!

Ik heb precies hetzelfde probleem maar dan alleen met bepaalde spellen. Als iemand de oplossing heeft...

originele signatures zijn top!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-01 15:26
Same here.

Videokaart 7600GS.

Bij spellen als CoH en PES6
Pagina: 1