[Mobo] Asus P5B-V

Pagina: 1
Acties:

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09-2025
Ik heb dit moederbord besteld (Asus P5B-V) met een intel G965 chipset. Nu ben ik verder vel opzoek geweest naar reviews en dergerlijke van dit bord, maar ik heb nog zo goed als niks gevonden. Het gaat me voornamelijk om de OC-baarheid van dit bord... (gaat straks (hoop ik) werken icm een e6300 en 2x512 mb ddrII pc5400 corsair xms).Ik heb op de site van Asus al wel gezien dat je de voltages allemaal uitgebreid kan aanpassen, en dat de FSB (volgens de site) tot 500Mhz (haal ik toch niet) moet kunnen.

Nu was ik benieuwd of er meer mensen zijn die dit bord hebben / besteld hebben en wat hun ervaringen tot zover zijn met dit bord. (ik moet nog ong. 2 weken wachten tot het bord binnen is, dus ik wil graag helemaal voorbereid zijn zodat ik het maximale uit mijn e6300 kan halen ;))

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-05 08:56
Laat ff weten als je hem hebt ontvangen.

Reviews van het bord heb ik nog niet gezien, maar het is wel een goeie geloof ik. De chipset is uiteraard OK, en verder indentiek aan de Deluxe versie muv de speciale features.

Ik heb gehoord over een probleem met de G965 chipset. Ik wil namelijk ook deze plank bestellen, maar kan geen winkel vinden die hem gaat leveren.

• TFDev
Wat voor een probleem met die G965 chipset dan? En bij Azerty is de levertijd 14 dagen... En ik heb hem maandag besteld, dus ik zou hem over 1,5 week moeten hebben :S En wat bedoel je met "speciale functies"? Ik hoop toch wel dat ik mijn e6300 een beetje kan pushen :P

• TFDev
Ik heb even een kleine update: Het bord komt als het goed is eind deze week binnen bij Azerty. Daarna kan ik meer vertellen

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Killed-1 schreef op zondag 24 september 2006 @ 20:08:
Ik heb even een kleine update: Het bord komt als het goed is eind deze week binnen bij Azerty. Daarna kan ik meer vertellen
En? Is ie al binnen?
(Ik heb de mijne een week geleden besteld bij PerfectSystems.)

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

Ik heb ook zo'n bord besteld bij salland. Had alles vandaag binnen moeten krijgen maar zag net dat mn HDD levertijd met 5 dagen was verlengd -.-. Aangezien de hdd het enige was dat ze nog niet binnen hadden heb ik het maar geanuleerd.. dus hopelijk heb ik vrijdag alles binnen. Dan post ik meteen (zodra ik het in elkaar heb gefixed) wat ik ervan vind :) damn i cant wait!! 8)7

edit: levertijd met 14 dagen verlengd! daaaag! :p

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2006 19:43 ]

• TFDev
Ik zou de mijne inderdaad afgelopen vrijdag binnen moeten krijgen, maar het was uitgesteld :( nu zeiden ze einde deze week. Ik zit er wel over te twijfelen om de order te annuleren, maar waar vind ik een soortgelijk mobo voor dezelfde prijs :P ik wacht nog wel even denk ik...

• TFDev
Goed... gisteravond de zaak gemailed (rond 9 uur) en kreeg (wel direct :|) te horen dat het moederbord deze week nog niet binnen zou zijn en dat ze ook niet met zekerheid konden zeggen dat ie volgende week binnen zal komen. Toen heb ik gevraagd of ik hem kon wisselen met de Asus P5B en dat was geen probleem. Deze komt waarschijnlijk vrijdag al binnen. Dat lijkt er meer op :>

• TFDev
Mja zo lang gaan we dus ff niet wachten he... Maar ik heb al een P5B aangeschaft en zit nu even met een "old school TNT 2 model 64 PCI" kaart :D

Maar ik ga nu maar 's slapen denk ik... En morgen weer verder klussen met mijn P5B + e6300 :P

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Nou, ik heb m'n bestelling van de P5B-V maar geannuleerd bij Perfect Systems!
Toen ik bestelde stond er 'levertijd: 4 à 5 dagen' en nu staat er 'levertijd: onbekend'.
Na meer dan 2 weken wachten was ik het grondig beu. (Ook fijn dat ze je niets laten weten.)

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Pagina: 1