Ik heb dit moederbord besteld (Asus P5B-V) met een intel G965 chipset. Nu ben ik verder vel opzoek geweest naar reviews en dergerlijke van dit bord, maar ik heb nog zo goed als niks gevonden. Het gaat me voornamelijk om de OC-baarheid van dit bord... (gaat straks (hoop ik) werken icm een e6300 en 2x512 mb ddrII pc5400 corsair xms).Ik heb op de site van Asus al wel gezien dat je de voltages allemaal uitgebreid kan aanpassen, en dat de FSB (volgens de site) tot 500Mhz (haal ik toch niet) moet kunnen.
Nu was ik benieuwd of er meer mensen zijn die dit bord hebben / besteld hebben en wat hun ervaringen tot zover zijn met dit bord. (ik moet nog ong. 2 weken wachten tot het bord binnen is, dus ik wil graag helemaal voorbereid zijn zodat ik het maximale uit mijn e6300 kan halen
)
Nu was ik benieuwd of er meer mensen zijn die dit bord hebben / besteld hebben en wat hun ervaringen tot zover zijn met dit bord. (ik moet nog ong. 2 weken wachten tot het bord binnen is, dus ik wil graag helemaal voorbereid zijn zodat ik het maximale uit mijn e6300 kan halen