Na gisteren mijn pc uit te hebben geschakeld consateerde ik vandaag dat XP langzamer laad/opstart. Ik heb het hier over pre-login, specifieker: waar eerder na het verdwijnen van het XP laad balkje het login-scherm nagenoeg direct verscheen, moet ik nu zo'n acht seconden wachten voor het login(the welcome)scherm verschijnt.
Ik heb alle meuk die ik gisteren heb geinstalleerd (skype, dark-star one demo, allsnap, openSSL) er al weer af geknikkerd, startup items gecontroleerd video-driver (waarom weet ik ook niet precies) opnieuw geistalleerd, ad-aware gedraait, gedefragmenteerd, register gecleaned en gedefragmenteerd, het leidt tot niets.
Nu is mij altijd geleerd lankmoedig te zijn, maar dat is meer op het interpersoonlijke vlak. Die bak wil ik gewoon weer sneller hebben!
Wat laad er zo tussen het verdwijnen van het laadbalkje en het verschijnen van het loginscherm? Iemand enig idee hoe dit kan?
de bak:
AMD x2 3800 (draait op 2.4 ipv stock)
1024 mb twinmos (pc3200 snelheid)
160gig Hitachi T7K250
Ik heb alle meuk die ik gisteren heb geinstalleerd (skype, dark-star one demo, allsnap, openSSL) er al weer af geknikkerd, startup items gecontroleerd video-driver (waarom weet ik ook niet precies) opnieuw geistalleerd, ad-aware gedraait, gedefragmenteerd, register gecleaned en gedefragmenteerd, het leidt tot niets.
Nu is mij altijd geleerd lankmoedig te zijn, maar dat is meer op het interpersoonlijke vlak. Die bak wil ik gewoon weer sneller hebben!
Wat laad er zo tussen het verdwijnen van het laadbalkje en het verschijnen van het loginscherm? Iemand enig idee hoe dit kan?
de bak:
AMD x2 3800 (draait op 2.4 ipv stock)
1024 mb twinmos (pc3200 snelheid)
160gig Hitachi T7K250
"Overspecialize and you breed in weakness..." Major Motoko Kusanagi