Ik heb een regel, die als hij te lang wordt doorgaat op de volgende regel.
Nu heb ik de border-top van deze regel alsvolgt:
border-top: 1px dashed #C0C0C0;
Hierdoor krijg je dit effect, de stippellijntjes is de dashed border aan de bovenkant:
-------------------------
lorem ipsum dolor
sit amet
Na dolor wordt de regel dus afgebroken omdat het het einde van de table is.
Nu wil ik die bovenste border eigenlijk nog een stuk hoger hebben, want hij zit nu te dicht op de bovenste regel.
Als ik echter
line-height:200%;
doe, staat de stippellijn wel op de juiste grotere afstand van de bovenste regel, maar de onderste regel staat ook op een grotere afstand van deze regel. De onderste regel moet er gewoon onder blijven zonder padding.
Nu heb ik een display:block geprobeerd, een padding-top maar ik krijg het niet voor elkaar..
Hoe maak ik het dat hij zo wordt:
lorem ipsum dolor
sit amet
p.s. Als je op de site in mijn homepage kijkt, kun je zien wat de reden is waarom ik dat wil.
Nu heb ik de border-top van deze regel alsvolgt:
border-top: 1px dashed #C0C0C0;
Hierdoor krijg je dit effect, de stippellijntjes is de dashed border aan de bovenkant:
lorem ipsum dolor
sit amet
Na dolor wordt de regel dus afgebroken omdat het het einde van de table is.
Nu wil ik die bovenste border eigenlijk nog een stuk hoger hebben, want hij zit nu te dicht op de bovenste regel.
Als ik echter
line-height:200%;
doe, staat de stippellijn wel op de juiste grotere afstand van de bovenste regel, maar de onderste regel staat ook op een grotere afstand van deze regel. De onderste regel moet er gewoon onder blijven zonder padding.
Nu heb ik een display:block geprobeerd, een padding-top maar ik krijg het niet voor elkaar..
Hoe maak ik het dat hij zo wordt:
lorem ipsum dolor
sit amet
p.s. Als je op de site in mijn homepage kijkt, kun je zien wat de reden is waarom ik dat wil.
[ Voor 4% gewijzigd door Mastermind op 19-09-2006 23:09 ]