herstelmodus Ipod Nano

Pagina: 1
Acties:
  • 3.488 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
itunes heeft een Ipod aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is, is de melding die ik keer op keer krijg te lezen van Itunes als ik mijn Ipod connect.
Ik heb al ongeveer 20 keer de Nano hersteld en na opnieuw opstarten van de Ipod krijg ik weer dezelfde melding.

Op Apple en Google kan ik er niets over vinden. De nano heeft versie 1.2 en Itunes is versie 7.

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Werk je op XP of OSX? Als je op XP werkt zou je m kunnen formatteren in de verkenner, en dan de oude software van de bijgeleverde cd op je iPod installeren.

Verwijderd

jaah ik heb precies hetzelfde probleem gekregen op mijn ipod video, maar als ik hem wil formatteren via verkenner dan lukt dat niet! Wat moet ik doen!

Verwijderd

.. Gewoon de Ipod als schijf (bv z:) in verkenner weer zichtbaar maken via schijfbeheer (mijn computer - beheren, en het probleempje is weer opgelost.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook en krijg het niet opgelost, om gek van te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:50:
.. Gewoon de Ipod als schijf (bv z:) in verkenner weer zichtbaar maken via schijfbeheer (mijn computer - beheren, en het probleempje is weer opgelost.

suc6
Ik had vanmorgen het zelfde probleem! Mijn Ipod had altijd de drive letter F in mijn computer echter had ik gisteren een netwerkmapping met die letter F gemaakt en vanmorgen kreeg ik ook de herstelmodus melding in mijn Itunes.

Oplossing:
Eerst de ipod gedisconnect toen de drive letter F weer vrijgemaakt toen de Ipod opnieuw aangesloten en kreeg de Ipod de drive letter F opnieuw toegewezen en probleem opgelost!

Misschien werkt bovenstaande met schijfbeheer ook wel maar dat heb ik niet geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:40

alienfruit

the alien you never expected

Je krijgt helemaal geen cd's of boekjes bij de laatste iPods :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
alienfruit schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:43:
Je krijgt helemaal geen cd's of boekjes bij de laatste iPods :(
Klopt. Op de doos staat ook dat een internet connection required is om een iPod te kopen. Namelijk om oa. de software te downloaden.

Vraag me trouwens af waarom de topic starter en anderen niet even op Apple.com/support zochten.
Binnen 5 secondes had ik http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=304503 op mijn scherm getoverd. Die verwijst bijvoorbeeld ook direct door naar de oplossing om de drive letter aan te passen.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-10 12:28
Ik had hetzelfde probleem en zo opgelost:

De ipod heeft hetzelfde stationsletter als een andere schijf of netwerkschijf. Ga naar schijfbeheer en kijk welke letter de ipod heeft. Kijk dan welk andere schijf ofzo diezelfde letter heeft. Verander dan dat station, zodat de Ipod weer ruimte krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Ik denk niet dat de topicstarter na 1 1/3 jaar nog weet dat 'ie dit topic ooit gemaakt heeft. 8)7 maarja. ;) waarschijnlijk is z'n probleem allang opgelost door het bovengenoemde antwoord.

[ Voor 26% gewijzigd door NickvdB op 17-03-2008 19:58 ]

Pagina: 1