Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Klap aan/uit Schakelaar

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ekkoper
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Hallo,
Ik ben op zoek naar een schakelaar of iets dergelijks (liefst niet iets waar ik zelf aan hoef te knutselen) waarmee je met behulp van handgeklap een elektrisch apparaat aan/uit kan zetten. Dus het liefst iets wat je tussen het stopcontact en het apparaat kan zetten.

Weet iemand of zo iets bestaat en of/hoe ik daaraan kan komen?

Alvast bedankt!
Eduard

Verwijderd

http://www.electronic-cir...emotecontrolsimages/3.gif

Googel op handklap schakelaar en je weet het! :)

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-11 23:33

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

offtopic:
Volgens mij heb jij net Duplex gezien op tv???

[ Voor 11% gewijzigd door Hurricane op 19-09-2006 22:15 ]

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Ga naar www.conrad.nl en zoek op handklap, het eerste resultaat is wat je zoekt :)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:00
Hurricane schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 22:15:
offtopic:
Volgens mij heb jij net Duplex gezien op tv???
:D :P

Er zijn trouwens wel kant en klare Velleman bouwpakketjes van te krijgen hoor, van zo'n klapschakelaar.

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
ik heb hier z'n velleman kitje liggen, werkt wel grappig. moet je anders even op www.velleman.com zoeken

Hallo!

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 10:47
http://www.voti.nl/winkel/catalog.html?S-Soundswitch

Bij voti.. kleine webwinkel en ik heb er zeer goede ervaringen mee!

• Llouizzz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:19
velleman heeft een klapschakelaar in hun minikits aanbod. ik had hem gekocht aan 15 eur (belgie)

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11 09:32
Ik heb ook ergens nog zo'n ding rondzwerven (Velleman kitje). Zijn niet zo moeilijk te krijgen.

Lichtelijk OT:
Heb het ding nooit gebruikt. Zijn namelijk helemaal niet praktisch. Het maakt namelijk lawaai om iets aan of uit te zetten (je moet immers klappen). Voor apparaten die je 's nachts gebruikt niet handig dus. Ook als je dingen in je handen hebt kun je hem niet activeren. Daarom houd ik me aanbevolen als iemand wel iets weet :)

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:05
zon klapding NIET gebruiken

mijn ma had zoiets voor haar sleutelbos, dan ging hij piepen (ommin handig als je hem kwijt was)

maar door mijn lage zware stem ging dat ding ook steeds af. Weinig relaxed als je pc inschakelt als jij dat niet wilt :)

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 15:19

Yotta

0110101001111010

Dude, zo'n schakelaar ga je toch niet gebruiken om je PC aan te zetten! }:O
Gewoon een leuk hebbe-dingetje voor een lampje ofzo :o. Trouwens de ontvangststerkte is vast wel te regelen dmv van een potmetertje.

0110101001111010

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb het ooit software matig geprobeerd, niet te doen, klappen is niet te onderscheiden van muziek. Ik had klappen verbonden met play/pause. Iedere keer als je op play drukte ging hij 2 sec later weer op pauze :+

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Pagina: 1