Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HTC TyTN en ActiveSync synchronisatie

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• NWD.neoMagic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11-2011
Ben sinds vandaag de trotse bezitter van een HTC TyTN MDA maar helaas lukt het niet om een ActiveSync verbinding met mijn PC te leggen. Met mijn laptop gaat het prima, maar daar haal ik mijn e-mail niet binnen dus heb ik daar feitelijk weinig aan.

Ik probeer te verbinden middels de bijgeleverde USB-kabel en heb ActiveSync (4.1, NL) maar even netjes vanaf de meegeleverde CD-ROM geïnstalleerd. Zowel op mn PC als laptop dus. Op mijn PC blijft ActiveSync maar zeggen "verbinding maken", maar daar blijft het bij. Op de laptop werkt het direct en krijg ik het verwachte scherm voor het toevoegen van een "partnership"...

Geen flauw idee wat er op mijn PC mis gaat, maar het blijft maar laden, zonder enig resultaat. Iemand die dit probleem kent of liever nog een oplossing heeft?

www.networkingday.com

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Er is een centraal topic voor de TyTN, namelijk: HTC Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II / I-Mate JasJam) Deel 3

Ik denk dat als je de vraag daar stelt, meer mensen je kunnen helpen en zo snel antwoord krijgt op je vraag :)

• NWD.neoMagic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-11-2011
DaannO schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 22:05:
Er is een centraal topic voor de TyTN, namelijk: HTC Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II / I-Mate JasJam) Deel 3

Ik denk dat als je de vraag daar stelt, meer mensen je kunnen helpen en zo snel antwoord krijgt op je vraag :)
Ik heb een poging gedaan maar het heeft nog weinig opgeleverd, dus ik "schop" dit topic dan toch maar even omhoog omdat het een redelijk specifieke vraag is dat naar mijn idee niet goed past in zo'n algemeen discussie-topic..
Hopelijk heeft iemand een oplossing... ;(

www.networkingday.com

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Cross-posting is echter ook niet de bedoeling.

De gebruikers van het toestel bevinden zich in dat topic, wanneer je daar geen antwoord op je vraag krijgt betekent dat niet dat je deze hier wel zult krijgen. Blijkbaar is het wat lastig hem te beantwoorden.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.