Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Accu iPod Mini G2 vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien de accu in m'n Mini was overleden, heb ik een nieuwe besteld (600 mAh). Nu hebben die knakkers een accu opgestuurd van 750 mAh. Het is wel een EC003 model en 3,7V, dus het zou wel moeten passen.
Ik dacht dat de originele iPod Mini accu 400 mAh is. Volgens ipodrepair.nl is de capaciteit 400 of 600 mAh. Zij leveren accu's met een capaciteit van 650 mAh ("tot 50% meer luistergenot") dus dat zou goed moeten zijn...

Iemand die een goed beargumenteerd antwoord kan geven of het kwaad kan om deze 750 mAh accu te monteren? Ik help m'n Mini liever nog niet naar de eeuwige jachtvelden O+

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 13:06

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Gaat gewoon langer mee en is dus in jouw voordeel. Gewoon erin stoppen :)
De batterij geeft niet meer vermogen, maar kan langer hetzelfde vermogen geven waardoor de batterij dus minder snel leeg gaat.

[ Voor 46% gewijzigd door Hann1BaL op 19-09-2006 21:05 ]

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Hann1BaL geeft het correcte antwoord. Vergelijk het met een fotocamera; of je daar 1500mAh of 2500mAh in stopt, de camera blijft werken. In het laatste geval gaat hij alleen langer mee. Dat is hier net zo.
Je topic gaat niet alleen op slot omdat er niet meer antwoorden mogelijk zijn, maar ook omdat vragen over de producten van Apple, waaronder de iPod, in Apple Talk horen. Voortaan kan je daar dus terecht met alle vragen over jouw MP3-speler. :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.