Multiple SSID repeaten

Pagina: 1
Acties:

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik wil met één Accesspoint 2 draadloze netwerken gebruiken, meer bepaald 2 SSIDs op verschillend VLAN. Echter, het bereik van die ene AP zal onvoldoende zijn, dus dient er een AP bijgeplaatst te worden als repeater.

Met welke AP kan ik een beide SSID's repeaten (zodat de range van beide SSID's groter wordt)?

Ik heb al gezocht en 2 AP's gevonden die multi-SSID ondersteunen (D-Link DWL-3200AP en US Robotics USR805453), maar als deze in repeater modus worden gezet, dan dien ik het SSID op te geven dat gerepeat moet worden. Ik wil echter alle SSID's van het basisstation repeaten met 1 extra AP.

Weten jullie een AP waarmee ik multiple SSID kan repeaten (en ook de VLAN ID's doorgeven).

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Kan Cisco apparatuur dit niet aan? Ik heb een tijdje terug een Cisco Aironet geconfigureerd en volgens mij zag ik dat ook voorbij komen.

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Weet iemand of dit kan met een 3Com Wireless 7760 Access Point. Deze is toch beduidend goedkoper dan apparatuur van Cisco.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Ja, is goedkoper misschien..

Maar bij cisco betaal je ook voor de mogelijkheden he..
Is toch wel beter spul ;)

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.