Toon posts:

Verloren data terug maar...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat een partitie perongeluk helemaal leeg was gemaakt heb ik 'Recover My Files' geinstalleerd daarmee ik heb ik mijn files (voonamelijk mp3tjes) weer terug! :)
Alleen begrijp ik niet waarom een deel daarvan vraagt om codecs....

Om zeker te weten of het aan mijn codecs lag heb ik een originele cd gebruikt om mp3tjes van te rippen.
Deze mp3tjes werkten wel, maar dezelfde mp3tjes die ik terug vond met 'Recover My Files' bleven vragen om codecs.

Is het 'normaal' dat wanneer je je data (in mijn geval mp3tjes) terug haalt, er een deel niet goed meer van werkt?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:20

Cyphax

Moderator LNX/AI
Da's best mogelijk, dat sommige bestanden niet goed zijn hersteld ja. Ik weet niet of daar veel aan te doen is, ik zou die mp3'tjes opnieuw maken als je de CD's toch hebt liggen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Klinkt niet als een NOS probleem, dus maar even een tik richting Client Software Algemeen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Heb ook ooit iets gelijkaardig gehad. HD was beschadigd, en kon er niet meer van opstarten. Na een nieuwe HD te hebben geplaatst en zo windows te installeren kon ik aan m'n oude HD die ik als slave had gekoppeld. Op die manier kon ik al m'n MP3kes terug overkopiëren. Was zonder problemen gelukt, vreemd genoeg waren er een hoop van corrupt. Heb ze proberen te herstellen maar geen enkel tooltje heeft ze terug paraat gekregen.

Om lang verhaal kort te maken: het is perfect mogelijk :)

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 19:37
Ik gok ook dat het simpelweg beschadigde files zijn... In dat geval niks meer aan te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties! :)

Jammer om te lezen dat het niet te herstellen is...
Maar goed, ik weet nu wel waar ik aan toe ben!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:50

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Je zou het programma Stellar Phoenix nog kunnen proberen. Met dit programma heb ik nl. ook eens wmv en avi files terug gehaald die met Getdataback corrupt waren (en met Stellar Phoenix dus niet).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de tip, hopelijk is het proggie een beetje betaalbaar te scoren...
Pagina: 1