asus z92j q012h

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:09
Beste mensen,

nu mijn Acer notebook voorgoed kapot is ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Het huidge budget is rond de 900/1000 euro en daarom viel de asus z92j q012h , die bij verschillende winkels te koop is, in het oog.

De functie van de laptop is naast het gebruik voor school ( java compilen etc etc) ook wat gamen. Er zit een 256 MB ATI Mobility Radeon X1600 in deze laptop maar ik kan er niet veel over vinden hoe deze presteert tegenover de 100 euro goedkopere Asus Z92M Q029H die een nVidia GeForce 6100 videokaart heeft. Ik heb wel al ergens gelezen dat de laatste geen groot game monster is maar dat is ook zeker niet mijn bedoeling. Games als HL2, Dark Messiah of might and magic , World of Warcraft etc moeten er gewoon goed op kunnen draaien.

De vraag is dan ook zit er veel verschil tussen deze twee videokaarten / systemen of valt dat wel mee?

[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 19-09-2006 17:11 ]

Strava | AP | IP | AW

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-02 08:18
Als ik jou was zou ik die eerste kopen. Die videokaar van de andere is echt brak. Volgens mij is het die 100 euro wel waard.

Maar een beetje jammer dat die 4200RPM is, die harde schijf.

Die namen van de laptops worden ook steeds ingewikkelder he :+

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:09
De harde schijf is inderdaad jammer maar of dat nou werkelijk zwaar te merken is dat weet ik niet. Als het geen SATA is heb ik hier anders nog wel een 60gb 7200 rpm notebook schijf liggen die ik zou kunnen gebruiken.

Strava | AP | IP | AW