Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Link onder datum bij post kan verschillend resultaat geven

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
Vage omschrijving, maar hier komt ie:

Ik kreeg net de link een topic doorgespeeld. Deze werd bekomen door rechts te klikken op de datum bij de betreffende post en 'copy shortcut' te kiezen. Doordat mijn 'posts per pagina' anders ingesteld staat dan bij de verstuurder van die link, kom ik echter op een compleet verkeerde pagina uit.

Als ik zelf op de juiste post rechtsklik en 'copy shortcut' doe, krijg ik echter netjes een bericht zoals het hoort als link. Op een of andere manier kunnen er dus twee links uit één en dezelfde handeling komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Yoeri op 19-09-2006 16:41 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het zou misschien nog uit een andere templateset kunnen komen? base_grey perhaps?

Intentionally left blank

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Degene die je de eerste link heeft gestuurd heeft hetgeen in zijn adresbalk staat gezonden, de tweede link is goed. Tenminste dat lijkt me de logische verklaring.

Wel vreemd trouwens dat de topictitels geparst worden uit fora waar ik geen rechten in heb :?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
Ikzelf gebruik de Tweakers-template, de verzender gebruikte Nightlife werd me zopas verteld

edit: heb even de geparsete topictitels weggehaald, de linkjes zijn nog intact :>

[ Voor 32% gewijzigd door Yoeri op 19-09-2006 16:40 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan zo snel niet iets vinden waar dit vandaan kan komen, maar ik zal er op blijven letten

Intentionally left blank

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
P_de_B schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:38:
Degene die je de eerste link heeft gestuurd heeft hetgeen in zijn adresbalk staat gezonden, de tweede link is goed. Tenminste dat lijkt me de logische verklaring.

Wel vreemd trouwens dat de topictitels geparst worden uit fora waar ik geen rechten in heb :?
Parsen gebeurt volgens mij alleen maar bij het posten en niet on the fly, tijdens posten had yoeri rechten op dat sub-forum. Dus wordt het geparst, dan kan jij ook de geparste tekst zien.
Lijkt mij volledig te kloppen en niet te omzeilen behalve door ook nog eens on the fly rechten checks te gaan zitten doen...

En het probleem is ook niet noemenswaardig groot.
Enige risico is dat er misschien ooit een mod komt die alle urls uit de private fora gaat posten waar hij rechten toe heeft. Maar dan mag je zelf raden er gebeurt en hoe lang het blijft staan. Dan is een print-screentje toch handiger...

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je hebt gelijk, ik dacht even dat links op het moment van vragen geparst werden, dat zou een wat groter risico zijn. Eigenlijk wist ik ook wel dat het op het moment van plaatsen gebeurt, met de rechten van de poster.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kan het komen doordat een of andere vage browsert denkt dat anchors altijd naar de huidige pagina verwijzen :? Bij wie kwam die link vandaan en welke browser wordt daar gebruikt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Spider.007 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 09:33:
Bij wie kwam die link vandaan en welke browser wordt daar gebruikt?
Bij mij, IE6 (hoewel het ook FF geweest kan zijn hoor, dat weet ik niet meer :P) en ik heb 100ppp (en Nightlife) ingesteld.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
Ik meen mij ook te herinneren dat René op dat moment wist mee te delen dat het om IE ging :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hmm; ik kan het op geen enkele manier reproduceren; ik vermoed dat het iets met het isAnchorOnCurrentPageThenDoNotRedirect-scriptje te maken heeft; maar ik gok dat we het wel een glitch kunnen noemen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Spider.007 op 28-09-2006 10:33 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.