.CHM naar .PDF converter

Pagina: 1
Acties:

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Ik heb momenteel een gecompileerde html e-book, graag wou ik deze volledig afdrukken, maar dat gaat nogal moeillijk via de gecompileerde versie, daarom zou ik deze eerst graag omzetten naar een .pdf formaat om dan eenvoudig af te kunnen drukken.

Heb al een aantal programma's gevonden en geprogreerd maar deze waren meestal shareware en voegden dan ook een hele hoop teksten en afbeeldingen in op de pdf zodat het waardeloos is voor afdruk.

Wat is een goed .chm naar pdf programma dat nog gratis is in gebruik ook ? of bestaat dit niet?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kun je het niet gewoon naar pdf printen met behulp van PDFcreator of Adobe Acrobat?

En anders moet je maar zo'n pakket aanschaffen. Er zijn er behoorlijk wat volgens mij.

[ Voor 51% gewijzigd door Noork op 19-09-2006 15:18 ]

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Noork schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:17:
Kun je het niet gewoon naar pdf printen met behulp van PDFcreator of Adobe Acrobat?

En anders moet je maar zo'n pakket aanschaffen. Er zijn er behoorlijk wat volgens mij.
Ik denk als TS makkelijk kon printen, hij ook niet de omweg via PDF wilde proberen ;)

Probleem is een beetje dat CHM geen gewone helpfile meer is... Je zal dus per onderwerp (hoofdstuk of pagina) een printopdracht moeten geven...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
http://www.google.nl/sear...+PDF%22&btnG=Zoeken&meta=

^ Dit dan? Daar staat echt wel wat tussen :)

🌞🍃

• bibawa
Zoals hierboven gezegd, ik kan het niet gewoon naar een pdf printer sturen, je kan dan wel een hoofdstuk afdrukken en telkens alle subonderdelen, maar dat komt nooit goed.

Zo'n chm to pdf convertertje decompileert eerst die .chm en maakt er dan een logische boek van in pdf formaat, wat ik dan met 1 muisklik kan afdrukken

• bibawa
Daar heb ik er al vele van geprobeerd, maar geen enkele is gratis zonder toevoeging van reclame...

• Noork
  • Niet online
bibawa schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:24:
Zoals hierboven gezegd, ik kan het niet gewoon naar een pdf printer sturen, je kan dan wel een hoofdstuk afdrukken en telkens alle subonderdelen, maar dat komt nooit goed.
Wat gaat er niet goed?

• bibawa
Als ik een hoofddstuk afdruk met onderliggende delen en er zijn daar delen die nog dleen hebben dan heb ik die niet mee...

• Noork
  • Niet online
bibawa schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:43:
Als ik een hoofddstuk afdruk met onderliggende delen en er zijn daar delen die nog dleen hebben dan heb ik die niet mee...
ah dat wist ik niet, dan is het wel vervelend. Ik denk dat er weinig op zit om zo'n pakket te kopen.

Je kunt wel nog de chm exporteren naar html. Dat kan gewoon met hh.exe. Alleen dan moet je de losse html files nog bij elkaar zien te voegen. En dat lijkt me een bereklus.

• bibawa
Bestaan er zo geen gratis paketten? Want voor 1 e-book is het echt neit de moeite om zo'n pakket te kopen...
Pagina: 1