Toon posts:

Vast Layout Word 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een vaste Layout voor Word 2003. Dat betekend dus dat ik een layout wil openen en op elke pagina in word de zelfde layout heb. Ik heb het niet over de lettertype enzo. Maar ik wil een soort briefpapier standaar in word hebben. Deze moeten de gebruiker niet kunnen veranderen. Ik wil het op het niveau van het word document doen en niet op netwerk niveau.

Het ontwerp moet er zo ongeveer uit zien. lijn aan de boven kant, lijn aan de linker zijkant en een lijn aan de onder kant. En helemaal rechts onderin een logo van het bedrijf. De layout maken met kop en voetteksten gaat niet werken. omdat die lijn aan de zijkant ook ingevoegd moet worden..

als het nog vragen zijn hoor ik het wel...

Alvast bedankt,

Guus

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

als het nog vragen zijn hoor ik het wel...
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je zelf ook iets probeert ;) Wat heb je zelf geprobeerd en waar strandde je precies. Wat jij wilt, zou je kunnen doen met een sjabloon. Je kan dan tevens ook element blokkeren zodat die niet meer gewijzigd c.q. verwijderd kunnen worden :)

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 19-09-2006 15:14 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ga maar eens Googlen op "normal.dot" of lees eens in de online-practises van http://www.officeupdate.com

En nog een vraag: niet op netwerk-niveau? Hoe regel je dan dat niemand iets ooit meer mag veranderen op elke afzonderlijke PC?

[ Voor 38% gewijzigd door MAX3400 op 19-09-2006 15:17 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf ook al heel veel geprobeer ik heb al met templates gewerkt. Dan sla ik hem op maar dan kan je hem nog steeds wijzigen. en als je dat gaat type gaat de onderste lijn naar de volgende pagina en dat is niet de bedoeling.. Over dat netwerk niveau laat maar zitten. standaard in zit en dat hij bijvoorbeel die lijn niet naar beneden schuift.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 15:18

PcDealer

HP ftw \o/

Zoek eens op "Kop"- en "Voettekst" of "Header" en "Footer".

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
PcDealer schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:27:
Zoek eens op "Kop"- en "Voettekst" of "Header" en "Footer".
lees mij begin tekst nog eens.. daar kan je niet de lijn aan de zijkant mee maken
BtM909 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:14:
[...]

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je zelf ook iets probeert ;) Wat heb je zelf geprobeerd en waar strandde je precies. Wat jij wilt, zou je kunnen doen met een sjabloon. Je kan dan tevens ook element blokkeren zodat die niet meer gewijzigd c.q. verwijderd kunnen worden :)
Hoe kan ik deze beveiling bijvoorbeeld op die lijnen toepassen?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 15:31 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ook lijnen aan de zijkant kan je prima met een kop/voettekst doen. Probeer maar eens...

En F1 heeft onder het kopje beveiliging heel veel tekst over het beveiligen van je document.

Dus ik snap even niet waar je dan precies strandt?

[ Voor 0% gewijzigd door Lustucru op 19-09-2006 20:50 . Reden: stam + t ;) ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1