c: loopt vol tijdens uitpakken rar bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 501 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176800

Topicstarter
Ik zit met een iso bestand ingepakt in 76 losse rar bestanden. Tenminste ik vermoed dat het rar bestanden zijn, maar er is geen spoor van een extentie.
Hoe dan ook ergens halverwege het uit pakken begint winrar te zeuren over te weinig schijfruimte. Het gaat hier dan niet zo zeer over de plek waar ik het neer wil zetten maar om de c: schijf waar die blijkbaar eerst alles wilt neerzetten.
Op de c schijf is ongeveer 1.2gb vrij. Als ik dit bestand wil uitpakken, moet ik dan meer schijfruimte hebben, of is er een manier hoe ik hier omheen kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Lijkt me logisch dat Windows gaat zeuren als er geen schijfruimte vrji is en je toch iets groots wilt uitpakken. Ik weet niet welk programma je gebruikt om die bestanden uit te pakken, maar de meeste programma's hebben een optie om het bestand uit te pakken op een andere schijf/partitie.

Dus pak het bestand uit op een andere partitie met meer vrije schijfruimte.

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
denk dat je te maken hebt met een temp directory. Winrar extract eerst naar een temp, en copied dat naar de dir waar jij het wil hebben.

Als het goed is kan je de tempdir locatie aanpassen.

@Naz: staat in de ts toch dat hij winrar gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:05
NaZ- schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:04:
Lijkt me logisch dat Windows gaat zeuren als er geen schijfruimte vrji is en je toch iets groots wilt uitpakken. Ik weet niet welk programma je gebruikt om die bestanden uit te pakken, maar de meeste programma's hebben een optie om het bestand uit te pakken op een andere schijf/partitie.

Dus pak het bestand uit op een andere partitie met meer vrije schijfruimte.
Kerel, leer lezen.

Hij gebruikt winrar en hij pakt het uit naar een andere partitie, alleen vind winrar het nodig om een temporary file op de C partitie te planten.

@TS, ga eens zoeken of het mogelijk is om die temporary file uit te zetten, anders zal je echt meer ruimte moeten vrijmaken op de C partitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-05 15:32
WinRar gebruikt een tijdelijke directory, die kun je aanpassen in je instellingen. Die staat standaard idd op de C schijf

[ Voor 19% gewijzigd door Pino op 19-09-2006 15:10 ]

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 23:15
Kan je gewoon gans die boel niet eerst kopieren naar de schijf waar je het wil en daar uitpakken? :?
Trouwens, hoog tijd om wat extra diskspace te kopen denk ik als je maar 1gig meer vrij hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176800

Topicstarter
Ik heb de optie in winrar gevonden een andere plek aan te geven voor de tempory file en daarna werkte het perfect. Het zou een beetje naar gaan worden als ik vijf gig op mijn windows partie vrij moet houden alleen maar voor dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-05 14:31
Fire69 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:14:
Kan je gewoon gans die boel niet eerst kopieren naar de schijf waar je het wil en daar uitpakken? :?
Trouwens, hoog tijd om wat extra diskspace te kopen denk ik als je maar 1gig meer vrij hebt. :P
Dan nog maakt Winrar gebruik van de Temp directory op de C schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

Je moet rechter muisknop en extracten doen, niet binnen Winrar naar buiten slepen richting windows verkenner. Dan gaat die namelijk een temp file aanmaken of je c schijf.
Pagina: 1