[JAVA / AJAX] tabel met selectie eigenschappen alla ms excel

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-01 12:41
Ik ben op het werk bezig met een project voor een planningsformulier. Nu willen we graag een tabel in onze webapplicatie voegen die een soort van kalender eigenschappen heeft met de functionaliteit alla MS Excel. vb: 6 dagen selecteren, bijbehorende project eigenschappen toevoegen en opslaan. Google Calender heeft precies de eigenschappen die we zoeken, maar we kunnen niet vinden wat zei voor lib's zij gebruiken en hoe wij dat kunnen gebruiken.

Wie kan ons verder helpen?

Even kort over de gebruikte technieken: DAO pattern, MySQL database via Hibernate, Java business logica en JSP/JSF front end met AJAX gebruik.

Alvast enorm bedankt!

It's a beautiful day!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 11:06

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Tja, het lijkt me dat de mensen van google dat gewoon zelf gemaakt hebben. daarnaast vind ik je omschrijving nogal erg vaag. Ik kan er eigenlijk nauwelijks meer van maken dat je vraagt om javascript code die bij bepaalde events bepaalde handelingen uitvoert. Zou je iets duidelijker kunnen omschrijven wat je wilt. Wat je geprobeerd hebt en waarom het nog neit gelukt is.

Verder is het feit dat je Hibernate, MySQL en het DAO pattern gebruikt compleet irrelevant voor dit probleem en doet het noemen hiervan mij vermoeden dat jij niet degene bent die het aan het ontwikkelen is. Het heeft iig een hoog klok klepel gehalte.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• j0bro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-02 16:54
Ter verduidelijking:

Wat we nodig hebben is een datagrid UI-component dat direct-editing toestaat via een AJAX-implementatie. Oftewel: de mogelijkheid om in de tabelrijen een range-selectie uit te voeren en aan die cellen een waarde toe te kennen, welke daarna door een HttpRequest verstuurd kunnen worden (asynchrone formulier-invoer).

Wie kent er een (JSF/JSP) component of framework dat iets dergelijks kan?

To question is to grow.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 11:06

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Tja, in dat geval kan ik er niet veel meer van maken dan een script/component request. Omdat PRG vooral op het zelf programmeren is gericht zijn deze hier dan ook niet toegestaan.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.