Toon posts:

terugbel systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een beetje een apparte vraag en weet ook niet echt waar ik het moet posten dus ik hoop dat ik hier goed zit. Het gaat namelijk om een programma of bepaalde software die je terugbelt met een boodschap nadat je je gegevens hebt ingevuld op een internetpagina. En de boodschap moet zelf kunnen worden ingesproken. Weet hier iemand de sofware of een bedrijf die zich hier mee bezig houdt?

Alvast bedankt,

Gaafheid

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 11:18 ]

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-07 20:46

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Het is niet de bedoeling om je topic maar op meerdere plekken te openen. Daarnaast is het Devschuur deel gericht op het zelf programmeren en niet een plek om te vragen naar software.

Aangezien je hier op zoek bent naar specifieke software verplaats ik deze naar Client Software Algemen. Gelieve de volgende keer iets beter op te letten en goed de voorwaarden door te lezen van de verschillende subfora voordat je een topic plaatst.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Zal voortaan wat beter opletten sorry!!

• RobLemmens
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-07 14:40
Ik kan je zoiets wel maken, maar het gaat je wel geld kosten. Heh redelijk veel ervaring met dergelijke projecten (softphone, menutjes met popups op client stations, enz.)

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:18
Lekker als mensen willekeurige telefoonnummers gaan invullen |:(

[ Voor 0% gewijzigd door Luuk1983 op 19-09-2006 11:50 . Reden: typo ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

RobLemmens schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:43:
Ik kan je zoiets wel maken, maar het gaat je wel geld kosten. Heh redelijk veel ervaring met dergelijke projecten (softphone, menutjes met popups op client stations, enz.)
Werving doen we niet aan op GoT he ;)

gaafheid: de vraag is of je iets zelf wilt bouwen of dat wilt uitbesteden. Er zijn genoeg bedrijven (van klein tot KPN) die deze diensten aanbieden, de vraag is dus hoeveel geld je er aan wilt uitgeven / in wilt investeren.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
gaafheid: de vraag is of je iets zelf wilt bouwen of dat wilt uitbesteden. Er zijn genoeg bedrijven (van klein tot KPN) die deze diensten aanbieden, de vraag is dus hoeveel geld je er aan wilt uitgeven / in wilt investeren
Naja het liefst zo min mogelijk het gaat echt alleen puur om wat gegevens in te vullen en dat je daarna wordt teruggebeld. Kun je misschien wat kleine bedrijven noemen of wat linkjes geven met bedrijven die zich hiermee bezig houden?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 12:36 ]

• Robbemans
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-07-2025

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Wijs dan iig naar deze pagina ipv alleen de homepage van de maker, dat helpt de TS net wat meer. ;)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Ah precies wat ik zoek bedankt!
Pagina: 1