Toon posts:

[Outlook 2000] Formulier uit word openen voor bewerking*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In outlook 2000 staat een openbare map welke zichtbaar is voor iedere netwerk gebruiker. In die map wil ik standaard mailtjes zetten. De inhoud van de mails zijn voorzien van aanvraagformulieren welke oorspronkelijk in Word zijn opgebouwd in kolommen. Als je het mailtje opent moet het meteen mogelijk zijn om gegevens in de kolommen in te vullen. En ook moet de standaard geadresseerde ingevuld staan zodat je meteen op verzenden kan drukken. (Dus de knop verzenden moet ook zichtbaar zijn). En tot slot, het oorspronkelijke mailtje moet in de map blijven staan, klaar voor de volgende gebruiker.

Ik heb geprobeerd om het probleem zo duidelijk mogelijk uit te leggen, en ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik nou precies bedoel.

Zou iemand mij op weg kunnen helpen hoe dit te realiseren?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Beetje scripten met VBA ?

In ieder geval zie ik in de topicstart niet bijster veel info van jouw kant over wat je allemaal al hebt geprobeerd. We vinden het toch wel zo prettig dat je zelf ook actief bezig gaat met het zoeken van een oplossing. GoT is geen instituut waar je een kant en klare oplossing voorgeschoteld zal krijgen. We willen graag met je meedenken, maar geef dan wel even voorbeelden van je al gemaakt programmeersels. Ook zien we graag wat je op je zoektocht (want ik neem aan dat je al een tijdje hebt gezoch naar een oplossing) allemaal al bent tegengekomen.

Je topic staat in het verkeerde forum. Office bespreken we in Officesuites en -software en niet in Windows Servers en Software. Daarom verplaats ik het even. Ook verander ik de topictitel nog even, want in een forum met allemaal officevragen valt een topictitel met alleen de naam van een suite een beetje in het niets. Een pakkende topictitel met een duidelijk geformuleerde vraag erin zal doorgaans ook meer lezers in je topic interesseren, dan "het zoveelste Outlook 2000-topic" :)

Kan je trouwens niet gewoon Word als je standaard e-maileditor gebruiken, en zodoende het form openen? Een klein stukje code er aan vast en klaar is intered2

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters