Ik vraag me af hoe ze de reflectie krijgen op de ondergrond? wat voor materiaal hebben ze hiervoor gebruikt? niet enkel papier of stof lijkt me. wie weet dit want ik vind het er mooi en strak uit zien...
Groetjes,
ineke.
ja zo lijkt het, maar ik heb nog nooit zeil gezien bij fotografiezaken om te gebruiken als achtergrond en/of ondergrond. Ik kan alleen kiezen tussen papier of stoffen achtergronden..wat je doortrekt op de grond..CyBeR schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:57:
Zeil, zo lijkt het.
Je kan dan ook beter bij de stoffenwinkel/kraam zoeken voor achtergrondstoffen, of bij bouwmarkten voor plexiglas, zeil, en andere ondergronden: de fotografiezaak is niet je enige bron voor props, ondergronden en achtergronden in de studiobij fotografiezaken
Ja dank u dank u.Remy schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:13:
[...]
Zeil en plexi kan je bij de betere doe-het-zelf zaak / bouwmarkt vinden, al dan niet op maat gesneden of in standaardmaten op rol
Welkom op GoT trouwens, ienemien
Beter Lexan, dat krast tenminste niet zo snel als plexiglas.Remy schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:13:
[...]
Je kan dan ook beter bij de stoffenwinkel/kraam zoeken voor achtergrondstoffen, of bij bouwmarkten voor plexiglas [knip]
Dit hangt eigenlijk meer af van de toepassing van je lichtbron(nen) dan je gebruikte materialen: door een gelijkmatige belichting bij de overgang tussen bv een plexi-plaat en je achtergrondstof/stand zie je het verschil in materialen niet, bijvoorbeeldAls ik plexi glas ga kopen hoe krijg ik dan de overgang tussen achtergrond en plexi glas zo dat je niet kan zien dat het twee verschillende materialen zijn?
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 12:25 . Reden: Even bronvermelding toegevoegd. ]
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 13:46 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq