Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[pw] misbruik meestbezocht product?

Pagina: 1
Acties:

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hey,

Het viel me op dat dit product: pricewatch: Computer Associates eTrust PestPatrol 5.0 Anti-Spyware (UK, Retail) in de stats van de pricewatch zo overdreven bovenaan komt te staan, dat ik sterk vermoed dat er iemand deze pagina een groot aantal keer heeft opgevraagd..

Hij staat met ruim 5000 hits bovenaan, terwijl de Intel Core 2 Duo op nummer 2 komt met 'slechts' 900 hits. Zou dit door iemand te controleren zijn?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:26

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Interessante vinding. Ik heb vaker het idee gehad dat de lijst van meest gezochte items niet helemaal overeen kwam met de werkelijk meest gezochte items. Maar wat heeft iemand er aan om er voor te zorgen dat een product bovenaan komt te staan? Dit zou hooguit helpen wanneer je een winkel bent die een wel heel erg goed aanbod heeft.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ah ik persoonlijk vind het nog wel eens interssant om te kijken waar mensen in geinteresseerd zijn.. Doorgaans heeft dat wel een goede reden. Mooi product, of goede prijs/kwaliteit..

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
MadMurdock schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:12:
Ah ik persoonlijk vind het nog wel eens interssant om te kijken waar mensen in geinteresseerd zijn.. Doorgaans heeft dat wel een goede reden. Mooi product, of goede prijs/kwaliteit..
Inderdaad.

Het aantal bezoeken komt niet van een nieuws-item af, ik dacht nog dat het misschien zoiets kon zijn. Meuktracker was het ook niet.

Is dat nog te traceren vanuit T.net kant? Worden er zoveel logs bijgehouden dat je kunt kijken waar de mensen vandaan kwamen die naar product in de Pricewatch surfden?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-11 09:16
Volgens mij las ik hier een paar dagen geleden ook al iets over hier op GOT in een ander topic ?

Oh nee, dat ging over NewsReactor :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hoyden op 19-09-2006 10:28 ]

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-10 15:19

BKJ

Lijkt me logisch dat dit gegrouped is per IP...anders is dat heel effectief om dit soort dingen te voorkomen :)

Kamer huren

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:26

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Misschien is het mogelijk de teller bij gerede twijvel naar beneden aan te passen? Mocht het echt het meest gezochte product zijn dan drijft het vanzelf weer omhoog.

[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 19-09-2006 10:29 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Oorzaak is een searchbot die niet snapt hoe URL's werken. Dus de page maar een paar keer extra heeft bekeken. 8)7
Pagina: 1