Medetweakers ik zit met een erg probleempje.
Mijn systeem draait al 2-3 maanden lekker en heb er nog geen erge last aan gehad.
Specs:
Amd 4200+ x2 met zalman cpu cooler
asus a8n-sli premium
asus geforce 7900gt top met zalman gpu cooler
2 gig ramm
1 * 80 gig sata
3* 300 gig sata
550watt voeding ( goed merk)
Nu heb ik het probleem dat 1 sata schijf soms wel soms niet herkend word, deze wil ik tergdoen. maar dit terzijde.
Na al die tijd goed te draaien starte ik mijn pc maandag morgend op en het duurde heel lang.
eens in windows was er een melding over de grafische kaart ( geen error ) en stond resolutie op 800* 600.
na het heropstarten gaf hij blue screen.
save mode blue screen
fresh install loopt eerst goed en opeens blue screen
systeem is optimaal gekoeld en niet oc'ed.
lijkt het of de gpu stuk is?
ik heb geen kennissen met pci x pc's dus kan dat niet makkelijk testen, tis via werk besteld dus kan nie even naar winkel lopen
mss wat tips wat ik allemaal kan doen om dit uit te zoeken.
groetjes,
Mijn systeem draait al 2-3 maanden lekker en heb er nog geen erge last aan gehad.
Specs:
Amd 4200+ x2 met zalman cpu cooler
asus a8n-sli premium
asus geforce 7900gt top met zalman gpu cooler
2 gig ramm
1 * 80 gig sata
3* 300 gig sata
550watt voeding ( goed merk)
Nu heb ik het probleem dat 1 sata schijf soms wel soms niet herkend word, deze wil ik tergdoen. maar dit terzijde.
Na al die tijd goed te draaien starte ik mijn pc maandag morgend op en het duurde heel lang.
eens in windows was er een melding over de grafische kaart ( geen error ) en stond resolutie op 800* 600.
na het heropstarten gaf hij blue screen.
save mode blue screen
fresh install loopt eerst goed en opeens blue screen
systeem is optimaal gekoeld en niet oc'ed.
lijkt het of de gpu stuk is?
ik heb geen kennissen met pci x pc's dus kan dat niet makkelijk testen, tis via werk besteld dus kan nie even naar winkel lopen
mss wat tips wat ik allemaal kan doen om dit uit te zoeken.
groetjes,