De provider is telenet. (België)
Wat kan niet :
Mail sturen vanin outlook 2003 naar andere telenet klanten
Wat kan wel :
Mailen naar andere providers vanuit outlook
Mailen via webmail naar andere telenet klanten
Wat heb ik ondertussen geprobeerd :
1. Naar telenet gebeld : Bij hen is alles in orde zeggen ze. (kan wel kloppen aangezien we mails ontvangen en we ook via webmail naar iedereen kunnen mailen)
2. Virusscanner volledig afgesloten
3. Spyware doctor volledig afgesloten
4. Laatste updates van windows en office geïnstalleerd
5. Router gereset, en terug alle standaardinstellingen gebruikt
Na al de bovenstaande handelingen bleef het probleem bestaan
Mijn conclusie : er zit een probleem, op 2 pc's (want bovenstaande heb ik uitgevoerd op de 2 enige pc's die in dat netwerkje hangen), waardoor er niet meer naar telenet.be adressen kan gemaild worden. Nu zou ik niet weten wat er hier allemaal geïnstalleerd is, want tot voor enkele weken werkte dit nog wel, en ik heb nagekeken, maar in de laatste weken is er niks meer extra geïnstalleerd...
Hebben jullie nog een ideetje wat ik zou kunnen proberen? Wat ik zou kunnen uittesten? Wat het eventuele probleem zou kunnen zijn?
Wat kan niet :
Mail sturen vanin outlook 2003 naar andere telenet klanten
Wat kan wel :
Mailen naar andere providers vanuit outlook
Mailen via webmail naar andere telenet klanten
Wat heb ik ondertussen geprobeerd :
1. Naar telenet gebeld : Bij hen is alles in orde zeggen ze. (kan wel kloppen aangezien we mails ontvangen en we ook via webmail naar iedereen kunnen mailen)
2. Virusscanner volledig afgesloten
3. Spyware doctor volledig afgesloten
4. Laatste updates van windows en office geïnstalleerd
5. Router gereset, en terug alle standaardinstellingen gebruikt
Na al de bovenstaande handelingen bleef het probleem bestaan
Mijn conclusie : er zit een probleem, op 2 pc's (want bovenstaande heb ik uitgevoerd op de 2 enige pc's die in dat netwerkje hangen), waardoor er niet meer naar telenet.be adressen kan gemaild worden. Nu zou ik niet weten wat er hier allemaal geïnstalleerd is, want tot voor enkele weken werkte dit nog wel, en ik heb nagekeken, maar in de laatste weken is er niks meer extra geïnstalleerd...
Hebben jullie nog een ideetje wat ik zou kunnen proberen? Wat ik zou kunnen uittesten? Wat het eventuele probleem zou kunnen zijn?
Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen