Het Royal National Park is een klein natuurgebied ten zuiden van Sydney. De afgelopen twee dagen heb ik samen met een collega de Coast Walk gedaan, een 30 kilometer lange wandeling die over de gehele lengte van het park langs de kust loopt. Natuurlijk de nodige foto's gemaakt (65, dus eigenlijk heb ik me nog behoorlijk ingehouden
), en daarvan wilde ik er een paar met jullie delen.
De zeven hieronder zijn allemaal gemaakt met 350D en Sigma 18-50 f/3.5-5.6, de EXIF data zit er nog in als het goed is. Mijn grootste vrees is dat het teveel van hetzelfde is, maar ja, de vele hagedissen waren niet bereid te wachten tot ik m'n camera gepakt had, en landschappen zijn niet zo vlug
Commentaar (bij voorkeur constructief) is bijzonder welkom, ik heb nog veel te leren.
De zeven hieronder zijn allemaal gemaakt met 350D en Sigma 18-50 f/3.5-5.6, de EXIF data zit er nog in als het goed is. Mijn grootste vrees is dat het teveel van hetzelfde is, maar ja, de vele hagedissen waren niet bereid te wachten tot ik m'n camera gepakt had, en landschappen zijn niet zo vlug
Commentaar (bij voorkeur constructief) is bijzonder welkom, ik heb nog veel te leren.
[ Voor 25% gewijzigd door Dannr op 19-09-2006 07:56 . Reden: nav tips van neo ]