Hallo
ik was bezig met internetten en toen zag ik dat spysherrif zich weer had geinstalleerd
meteen de hele pc van de stroom afgehaald en de hardeschijf afgekoppeld
daarnaa heb ik de schijf in een ander systeem gescand en vond ie 38 virussen waaronder spysherrif en TheMatrixGotYou de laatste ken ik niet en weet dus ook niet wat die kan hebben gedaan
Maargoed het probleem :
als ik mn systeem opstart boot ie wel gewoon maar als ie bij het blauwe windows scherm komt met : Uw Persoonlijke Instellingen worden geladen gaat ie de heletijd opnieuw opstarten
Kan het programma of Virus de hardware hebben aangetast of de voltages hebben veranderd?
Dingen die ik heb geprobeerd : overbodige hardware afgekoppeld
Hardeschijf jumpertjes verzet ...?...:
Bios gereset
Virussen op andere pc verwijderd
Regcleaner alle prut weggehaald
Word het gewoon Formatteren of is het iets kleins
Sys Specs : athlon 2600+ barton
: Asrock k7v8x Via kt400
: Creative Soundblaster Se
: 2x 40Gb maxtor Fireball
: 300 Watt Aopen
: 1 Gb twinmos CL3
:Goede koeling iig
Mvg
ik was bezig met internetten en toen zag ik dat spysherrif zich weer had geinstalleerd
meteen de hele pc van de stroom afgehaald en de hardeschijf afgekoppeld
daarnaa heb ik de schijf in een ander systeem gescand en vond ie 38 virussen waaronder spysherrif en TheMatrixGotYou de laatste ken ik niet en weet dus ook niet wat die kan hebben gedaan
Maargoed het probleem :
als ik mn systeem opstart boot ie wel gewoon maar als ie bij het blauwe windows scherm komt met : Uw Persoonlijke Instellingen worden geladen gaat ie de heletijd opnieuw opstarten
Kan het programma of Virus de hardware hebben aangetast of de voltages hebben veranderd?
Dingen die ik heb geprobeerd : overbodige hardware afgekoppeld
Hardeschijf jumpertjes verzet ...?...:
Bios gereset
Virussen op andere pc verwijderd
Regcleaner alle prut weggehaald
Word het gewoon Formatteren of is het iets kleins
Sys Specs : athlon 2600+ barton
: Asrock k7v8x Via kt400
: Creative Soundblaster Se
: 2x 40Gb maxtor Fireball
: 300 Watt Aopen
: 1 Gb twinmos CL3