BF2 1.4 patch installer jat 2 gb schijfruimte

Pagina: 1
Acties:

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-03 22:14
Ik wil dus de patch van Battlefield 2 instaleren. Wat heeft dit met Opslagmedia en I/O controllers te maken, nou de installer vind het nodig om eerst mijn hele windows partitie leeg te jatten en nu heb ik daar dus 4 bytes vrij. De E:/ partitie is 10gb groot. Ik had nog 400mb over en het bestand is 510mb. In plaats van dat dat snuggere install shield het ff extract in een andere schijf, gaat hij het dus daar doen (en kan er niks aan veranderen).
Na de eerste keer het bestand proberen te openen, kreeg ik de melding van instalshield dat ik onvoldoende ruimte had en gaf vervolgens de 400mb niet meer terug. Daarna ging ik proberen zoveel mogelijk schijfruimte vrij te maken om het nog eens te proberen. Ik klikte op het bestand en hoppa, daar ging hij weer schijfruimte innemen, en nu zelfs zonder melding. Ik heb nu nog steeds BF2 1.0, een installshield wat stug op de E;/ schijf wil extracten en maar liefst 4 bytes vrije ruimte op mijn windows partitie. Wat moet ik in godsnaam doen... :X

De installer staat gewoon op de D:/ schijf. Mijn besturingssysteem is Windows XP home. Ik heb jullie hulp nu echt hard nodig ;( .

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
CCleaner draaien en alle temp rotzooi weggooien, of naar C:\Windows\ en dan de map "Temp" en "C:\Documents and Settings\<jou gebruikersnaam>\Local Settings\Temporary Internet Files" leeggooien ;) en heb je al gereboot?

• Denizz
Crapcleaner vind het nodig om maar 400kb weg te gooien, Temp is leeg, local settings heb ik blijkbaar niet :? en ik heb al 2 keer gereboot ;( .

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Verwijderd

Verborgen mappen geeft hij wel weer? (kan zijn he)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik weet dat het knullig klinkt maar..: Systemrestore? Zo nodig in veilige modus...

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Local settings is een verborgen directory. Je zult moeten aangeven dat explorer deze (en systeembestanden) moet weergeven.

Het is bekend dat de EA updaters de schijfruimte alleen van drive C willen / kunnen gebruiken. Hierover is meer te lezen in het BF 1942 en BF-2 topic.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Denizz
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:38:
Verborgen mappen geeft hij wel weer? (kan zijn he)
Ok om een of andere reden had ik het dus uitgezet (had het altijd aanstaan). Opeens kwam daar de Temp map tevoorschijn!! *O*

* Denizz slaat zichzelf met een enorme hamer :D.

Bedankt, had er zelf niet opgekomen ;).

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zou overigens in ieder geval wat meer ruimte op de C schijf vrij proberen te maken. Het je het swapbestand daar ook nog op staan (met als instelling wellicht dat windows zelf de omvang ervan moet beheren)? Dat kan echt een boel snelheid schelen. Daarbij slaan EA games als BF-2 ook nog behoorlijk veel op in "my documents" of "mijn documenten" wat je ongetwijfeld ook op de C schijf hebt staan.

[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 18-09-2006 22:51 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Denizz
Mijn E (dat is door een foutje van mij de standaard) partitie heb ik 10gb gemaakt omdat ik ervan uitging dat alleen Windows erop ging. Niet dus... stomme actie van mij maarja.

[ Voor 15% gewijzigd door Denizz op 18-09-2006 22:55 ]

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:36
Wat ook wel makkelijk is in dit soort dingen is TreeSize, die laat precies zien wat hoeveel ruimte inneemt.

Een heleboel dingen willen standaard je Windows-schijf gebruiken. Wat daarbij kan helpen is de omgevinsvarianelen temp en tmp veranderen, maar ook weer niet alles luistert daar naar. Wat het beste helpt is in dat soort gevallen de grootste dingen ergens anders naartoe te verhuizen. Je Halflife 2/CS/etc (kortom: Steam) neemt makkelijk 12GB in maar kun je ook simpel verplaatsen (map verplaatsen en clientregistry.blob weggooien, wel eerst Steam afsluiten) etc.

Heel vervelend dat grote ingepakte dingen altijd perse naar je Windows-schijf willen (of iig een andere schijf dan waar ze zelf staan) maar het is nu eenmaal vaak niet anders.

Verder hoort dit eigenlijk best wel in WOS Windos Clients (of heel discutabel in SPV) thuis ;) Je hebt namelijk geen probleem met een stuk hardware, maar met je software :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Voor de goede orde: Opslagmedia & I/O Controllers » Windows Clients dus ;)
Pagina: 1