(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.
ik heb daar iets over gelezen maar ik weet niet juist wat ik moet doen om die albumart zichtbaar te maken
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Verwijderd
Configuratie/map opties/weergave/
Probeer daar Verborgen bestanden en mappen aan te vinken. En kijk even of je nu de afbeeldingen ziet bij de artiest mappen.
Probeer daar Verborgen bestanden en mappen aan te vinken. En kijk even of je nu de afbeeldingen ziet bij de artiest mappen.
dat heb ik al gedaan toen ik de pc installeerde dit heeft spijtig genoeg geen enkel effect.
Ik ben er nochtans zeker van dat ze mee worden gekopieert als ik de liedjes brand op cd-rom.
kan iemand mij aub eens uitleggen wat die folder.jpg is ???

niemand ?
Ik ben er nochtans zeker van dat ze mee worden gekopieert als ik de liedjes brand op cd-rom.
kan iemand mij aub eens uitleggen wat die folder.jpg is ???
niemand ?
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
amai het is hier ineens stil 
ik zal de vraag nog eens stellen.
weet er iemand wat ik moet doen om mijn albumart van windows media player weer te geven in de mappen waar ik de muizek heb opgeslagen ik weet zeker dat ze verborgen zijn ik dacht thumbs ofzo maar ze zijn onzichtbaar.
ik zal de vraag nog eens stellen.
weet er iemand wat ik moet doen om mijn albumart van windows media player weer te geven in de mappen waar ik de muizek heb opgeslagen ik weet zeker dat ze verborgen zijn ik dacht thumbs ofzo maar ze zijn onzichtbaar.
[ Voor 17% gewijzigd door pm1 op 20-09-2006 17:12 ]
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Pagina: 1