Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de mio p350 aangeschaft nu wil ik activeSync 4.1 installeren.
Op mijn PC staat een oudere versie van activeSync en gelijk krijg ik de melding die versie weg te halen.
Nu komt mij probleem in software lijstje komt activeSync niet voor.
Ik heb wel de bestand map gevonden maar geen file voor uninstall.
Het programma ccleaner kom hem ook niet vinden.
Hebben jullie een oplossing BVD

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Probeer het anders eens met deze: meuktracker: Microsoft ActiveSync 4.5 beta 2

Mocht dat nog niet werken, even het oude prog deinstalleren, en als je dat al gedaan hebt even het register leegmaken :)

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:55:
Probeer het anders eens met deze: meuktracker: Microsoft ActiveSync 4.5 beta 2

Mocht dat nog niet werken, even het oude prog deinstalleren, en als je dat al gedaan hebt even het register leegmaken :)
Ik heb geprobeerd Active Sync 4.5 beta te installen maar komt weer met de melding eerst oude versie verwijderen.
Maar deze staat niet in de software lijst.
Wat moet ik doen.

BVD

• DaannO
Dan ga je naar start -> uitvoeren -> regedit -> HKEY_CURRENT_USER -> software -> microsoft -> active sync verwijderen (het gehele mapje)

En dan naar: HKEY_LOCAL_MACHINE -> software -> microsoft -> active sync verwijderen (het gehele mapje)

En dan opnieuw die nieuwste proberen te installeren :)

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 22:58:
Dan ga je naar start -> uitvoeren -> regedit -> HKEY_CURRENT_USER -> software -> microsoft -> active sync verwijderen (het gehele mapje)

En dan naar: HKEY_LOCAL_MACHINE -> software -> microsoft -> active sync verwijderen (het gehele mapje)

En dan opnieuw die nieuwste proberen te installeren :)
Ik heb hem uit het register gehaald zoals je verteld hebt.
Maar kan hem nog steeds niet installeren.
Ik kreeg wel een tip om de map waar activeSync instaat via de veilige mode te verwijderen en daarna het register schoon te maken met het prog ccleaner.

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:33:
[...]

Ik heb hem uit het register gehaald zoals je verteld hebt.
Maar kan hem nog steeds niet installeren.
Ik kreeg wel een tip om de map waar activeSync instaat via de veilige mode te verwijderen en daarna het register schoon te maken met het prog ccleaner.
Is inderdaad ook een goeie oplossing. Je zou ook windows terug kunnen zetten op een tijdstip voordat je active sync had geinstalleerd. Dan is hij ook helemaal van de computer verwijderd.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:35:
[...]

Is inderdaad ook een goeie oplossing. Je zou ook windows terug kunnen zetten op een tijdstip voordat je active sync had geinstalleerd. Dan is hij ook helemaal van de computer verwijderd.

Succes!
Het is gelukt eerst via de veilige modus en daarna heeft ccleaner de register schoongemaakt.
Nu staat Activesync wel in het software overzicht.

Topic kan gesloten worden

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 22:18:
[...]

Het is gelukt eerst via de veilige modus en daarna heeft ccleaner de register schoongemaakt.
Nu staat Activesync wel in het software overzicht.

Topic kan gesloten worden
offtopic:
Mag open blijven voor users die het zelfde probleem zoals jij hadden ;)
Pagina: 1