Heb een Mio 350 en er de tom tom 6 op geinstalleert. Hij werkt wel maar helaas duurt elke actie zeker een paar minuten dus dat werkt niet echt..... Wie weet wat ik fout heb gedaan of draait ie niet op de mio 350 thanx Ruud
Wat zegt TomTom hiervan of wat zegt Mio hiervan ?
Verwijderd
Was het een schone installatie.Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:03:
Heb een Mio 350 en er de tom tom 6 op geinstalleert. Hij werkt wel maar helaas duurt elke actie zeker een paar minuten dus dat werkt niet echt..... Wie weet wat ik fout heb gedaan of draait ie niet op de mio 350 thanx Ruud![]()
![]()
![]()
Of stond er nog een oude tom tom versie op.
Verwijderd
TomTom 6 is nog niet verkrijgbaar en illegaal spul mag hier niet besproken worden... En zo'n pre-release werkt waarschijnlijk ook niet echt zoals het hoort.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 23:00 ]
Bij zo'n nieuwe installatie doe ik altijd een hard reset om met een schone lei te beginnen. Dan sluit je in ieder geval uit dat het door achtergebleven software komt.
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
TomTom 6 is vanaf afgelopen vrijdag, wel te koop in winkels, o.a. Stumpel boekhandel.Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:52:
TomTom 6 is nog niet verkrijgbaar en illegaal spul mag hier niet besproken worden... En zo'n pre-release werkt waarschijnlijk ook niet echt zoals het hoort.
quote vanaf de Tomtom site,
TomTom NAVIGATOR 6
Slim & gemakkelijk navigeren met uw PDA/mobiele telefoon
Nu verkrijgbaar voor € XXX,-
[ Voor 16% gewijzigd door Gem1e op 19-09-2006 18:52 ]
Topicstarter: uit je topicstart blijkt niet wat je zelf al hebt geprobeerd en gezocht.
Je kunt voor ondersteuning het beste even contact opnemen met TomTom, aangezien er ook nog maar weinig mensen zijn die de nieuwste versie legaal hebben.
Je kunt voor ondersteuning het beste even contact opnemen met TomTom, aangezien er ook nog maar weinig mensen zijn die de nieuwste versie legaal hebben.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()