Zaterdagavond heb ik een paar fotootjes gemaakt aan de rijn. Ik ben er zelf erg tevreden over, ik fotografeer nog niet heel lang, dus ik sta open voor alle soorten van kritiek.
De fotos:
1. De John Frost brug.

2. Onder de brug, de trappen naar boven. Ben er nog niet uit of de struiken ervoor nou storend zijn of niet

3. Weer de John Frost brug, nu van de andere kant

4. De rivierkant, had misschien wat lichter gemogen, maar dit behoudt wel meer van de sfeer.

5. Het water stond nagenoeg stil, krijg je leuke spiegelingen van. Ben hier zelf niet zo enthousiast over.

6. Nog een keer de rivierkant.

gemaakt met D70 + 18-70 kitlens op een simpel statiefje.
Bijna alle foto's heb ik gemaakt met een sluitertijd van ong. 10 a 15 sec. Diafragma zat telkens rond de 9.
heb lang getwijfeld of ze "goed genoeg" waren, maar ben er zelf erg tevreden over, en hoop van de kritiek te leren
De fotos:
1. De John Frost brug.

2. Onder de brug, de trappen naar boven. Ben er nog niet uit of de struiken ervoor nou storend zijn of niet

3. Weer de John Frost brug, nu van de andere kant

4. De rivierkant, had misschien wat lichter gemogen, maar dit behoudt wel meer van de sfeer.

5. Het water stond nagenoeg stil, krijg je leuke spiegelingen van. Ben hier zelf niet zo enthousiast over.

6. Nog een keer de rivierkant.

gemaakt met D70 + 18-70 kitlens op een simpel statiefje.
Bijna alle foto's heb ik gemaakt met een sluitertijd van ong. 10 a 15 sec. Diafragma zat telkens rond de 9.
heb lang getwijfeld of ze "goed genoeg" waren, maar ben er zelf erg tevreden over, en hoop van de kritiek te leren